ورزشی

میزبانی واحد بیرجند از تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، علی ماندگار از برگزاری بازی رفت و برگشت این تیم گوستی روم گرکو باشگاه فرهنگ و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس لیگ برتر در شهر بیرجند گزارش شده است. (ادامه مطلب)

وی افزود: اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایران در محل دانشگاه آزاد بیرجند مستقر شدند و در پایان این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلام به عنوان تیم برتر رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به میزبانی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد بیرجند وی همچنین بیان کرد: با توجه به نتایج اعلام شده، تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایران در مسابقات رفت و برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به مقام قهرمانی رسید.

جواد یساری بیان کرد: این مسابقات در استان خراسان جنوبی، شهرستان بیرجند و با حضور تیم دانشگاه آزاد اسلام، شهدای مدافع حرم قم، خراسان جنوبی و باشگاه سید بابل و همچنین با 6 دیدار برگزار شد.

به میزبانی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

وی درباره نتایج این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهدای مدافع مقام قم را ۶ بر ۴ شکست داد، شهدای مدافع مقام قم ۶ بر ۴ باشگاه سیدبابل را شکست داد، دانشگاه آزاد اسلامی هم شکست خورد. 7 بر 3 باشگاه سید بابل خراسان را با نتیجه 6 بر 4 مغلوب کرد، باشگاه سید بابل با نتیجه 7 بر 3 مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد، سیوهادا پمبلا ماکام سوچی قم با نتیجه 10 بر 0 سلاطان خراسان را شکست داد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا