ورزشی

می خواهیم نسلی شگفتی‌ساز شویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملیکا متولی در خارج از تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نزدیک به 9 ماه است که در اردوی ثابت تیم ملی حضور داریم و پشت سر گذاشتیم. یک جلسه تمرینی خوب و سطوح بالا.” خوشبختانه شرایط برای آماده سازی تیم خوب و حرفه ای بود و توانستیم برنامه ای که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود را در شرایط خوبی اجرا کنیم و به بالاترین سطح آمادگی خود برسیم.

وی درباره حریفان تیم ملی ایران افزود: کادر فنی بازی های ویدیویی هند، چین و چین تایپه را برای ما آنالیز کرده است. بدون شک تیم برای رسیدن به این مسابقات زحمت زیادی کشید چرا که سطح این مسابقات بالاست اما انگیزه و قدرت بالایی هم داریم. به هماهنگی خوبی رسیده ایم و از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستیم.

مدافع تیم ملی فوتبال بانوان افزود: با توجه به اینکه 12 تیم برتر آسیایی در این رقابت ها حضور دارند و همه به این واقعیت واقفند که کار سختی در پیش داریم اما هدف ما در این رقابت ها بهتر شدن تیم بانوان است. فوتبال.” و ما می خواهیم یک بار دیگر قدرت فوتبال بانوان ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم و در این راه تمام تلاش خود را می کنیم تا نسل بزرگی باشیم.

این متولی در پایان با اشاره به حمایت های فدراسیون فوتبال در حوزه بانوان گفت: نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. با توجه به اینکه از سال 90 در رده های مختلف در تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشتم، اما حمایت فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر بی سابقه بوده است. سعی خواهیم کرد با حمایت بیشتر و تلاش مستمر پاداش زحمات افسران را بدهیم.

دکمه بازگشت به بالا