ورزشی

ناراحتی فکری از اعضای هیات مدیره استقلال

در حالی که سرمربی استقلال امروز در تمرینات با جشنهای برگزار شده توسط مسئولان و حضور بازیکنان سرحال و سرد بود ، انتشار مجدد مصاحبه های شورای استقلال و صحبت های وی در مورد ترک ایران توسط هروی ملیچ و ارتباطات دادن این موضوع به بحث های نیمکت نشینی او را عصبانی کرد و رنجیده

محمود فکری اکنون با اتفاقاتی که در پشت دربی رخ داده احساس تنهایی می کند. اولین اظهار نظر توسط مهدی عبدیان ، یکی از اعضای شورا که از عملکرد استقلال در ورزشگاه ابراز نارضایتی کرد ، به دنبال آن سخنرانی طولانی حجت نظری در مقابل باشگاه و بعداً امروز در یک برنامه صبحگاهی که به طور ضمنی به موضوع استفاده نکردن ملیچ و نیمکت نشینی پرداخت. . مربوط.

فیکری گفت: “این خیلی عجیب است.” آیا می توانید تصور کنید که اگر این باشگاه دو ماه حقوق به هروی میلیچ پرداخت کند ، آیا او می تواند ایران را ترک کند؟ فرض کنید حقوق و دستمزد وی به طور کامل پرداخت شده باشد و من حتی او را روی سکو قرار دادم و حتی تمرینات او را از او سلب کردم. آیا او دوباره ایران را ترک می کند؟ پاسخ این س questionال کاملاً روشن است. خوب است که دوستان خودشان اظهار داشتند که ملیچ قبل از عزیمت از ایران نامه هشدار به آنها داده و بنابراین بحث وی درباره ترک ایران در رابطه با مشکلات فنی کاملاً نادرست بود. علاوه بر این ، من به عنوان سرمربی در زمینه فنی حق تصمیم گیری دارم و تشخیص من این است که او در برخی از این بازی ها بازی نخواهد کرد و البته من قطعاً از آن در جدول زمانی استفاده خواهم کرد.

به نظر وی ، مسئله ملیچ و بازگشت او به کرواسی به قدری معتبر و روشن است که دیگر نیازی به بحث در این باره نیست. وی گفت: “البته من هنوز هم ملیچ را بازیکن قانونی استقلال می دانم و اگر هم تیمی ها او را به ایران برگردانند می تواند به استقلال خدمت کند.” البته با این توضیح که من همه را با یک امتیاز می بینم و بازیکنان را مورد تمایز قرار نمی دهم و همه با توجه به تلاش خود در تمرینات در تیم قرار می گیرند.

با فكر كردن در مورد موضوع فراخواني ورا غفوري به اين باشگاه ، حتي اگر او با اين كار مخالفت كرد ، از او خواستيم كه ترجيح دهد در اين مورد صحبت نكند ، بلكه يك نظر كلي را ارائه دهد. سرمربی استقلال گفت: من از صحبت های اعضای شورا و مصاحبه های آنها در یکی دو هفته گذشته ناامید شده ام و این را به آقای مددی ، مدیرعامل باشگاه محترم اطلاع داده ام. برای موفقیت در یک لیگ طولانی و دشوار به موارد دیگری غیر از هرج و مرج و بحث کنترل نشده نیاز داریم.

254 251

دکمه بازگشت به بالا