ورزشی

ناظم الشریعه: ترجیح می‌دهم جام ملتهای آسیا لغو شود

ناظم الشریعه: من ترجیح می دهم جام ملت های آسیا لغو شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه از اختلاف این تیم برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شکایت دارد گفت: حضور بازیکنان فوتسال در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال اتفاق خوبی است.

سیدمحمد ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد وضعیت فعلی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف برگزاری یا لغو این بازی را به زودی روشن کند. تا کنون بازی چندین بار به تأخیر افتاده است و این امر اردوها و برنامه های آموزشی ما را مختل کرده است. ما دو روز FIFA در ماه های فوریه و مارس داریم و باید آن را برنامه ریزی کنیم و همچنین برنامه هایی را برای برگزاری اردویی در فصل نیم فصل لیگ برتر داریم اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و ما نمی دانیم چگونه بدون بازی و تمرین به جام ملت ها وارد شویم.
وی با اشاره به اینکه آیا موافقت خود را برای برگزاری بازی اعلام کرده یا می خواهید مسابقات لغو شود ، گفت: “ما تیم اول آسیا هستیم و مشکلی برای شرکت در جام جهانی نداریم.” به نفع ما است اگر آنها بخواهند تیم را بر اساس مرحله به جام جهانی معرفی کنند. حداقل فرصت این را داشتیم که چند بازی دوستانه انجام دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره ثبت نام برخی از بازیکنان فوتسال برای عضویت در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: من می خواهم همه اعضای هیئت مدیره فوتسال باشند. مهم نیست که شما کی می خواهید. بسیار مهم است که ما در هیئت مدیره صندلی داشته باشیم. این باعث می شود حقوق فوتسال از امنیت بیشتری برخوردار شود و بازیکنان فوتسال بیشتر نمایان شوند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا