ورزشی

نامه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان

باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا مسائل مربوط به اجرای پروتکل های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات برگزاری مرحله بعدی مسابقات را از نزدیک پیگیری کند.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس و به گفته امیرعلی حسینی ، این باشگاه در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ، مسائل مربوط به اجرای پروتکل های بهداشتی و شرایط و امکانات میزبانی در مرحله ی بعدی. مسابقه را با حساسیت دنبال کنید.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود با تأکید بر اینکه اطمینان دارد باشگاه میزبان تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی بعدی مقابل پرسپولیس به کار خواهد گرفت ، از کنفدراسیون فوتبال با توجه به تجربه قبلی در مسابقات 2020 و 2021 درخواست کرد. پروتکل پزشکی Quid 19 با حساسیت.

در این نامه ، باشگاه پرسپولیس همچنین با توجه به اینکه لیگ قهرمانان بالاترین رقابت این باشگاه در قاره است ، خواستار توجه ویژه به وضعیت ورزشگاه و محل برگزاری ، زمین تمرین و هتل تیم میهمان شد. در این حالت ، با توجه به سطح رقابت ، تقاضا می شود که این بازی روی زمین چمن طبیعی انجام شود.

لازم به ذکر است قهرمانان فوتبال ایران از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه 22 شهریور میهمان تیم استقلال خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا