ورزشی

ناکامی بانوان بسکتبالیست در رسیدن به المپیک

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران امروز (یکشنبه) در دیدار نهایی مقدماتی المپیک به میزبانی مجارستان مقابل هلند به میدان رفت و با شکست مقابل هلند از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. با این شکست ملی پوشان از دور مسابقات حذف شدند و سهمیه المپیک را از دست دادند.

دو دقیقه از بازی گذشته بود که بازی با تساوی سه بر سه ادامه داشت. تیم ملی ایران که هماهنگ تر و بهتر از مسابقه دیروز بازی کرد ، دقایقی زودتر از این مسابقه زمان برد ، اما در پنج دقیقه پایانی 11 بر 8 عقب افتاد فشار دفاع هلند و عدم دقت و خستگی ایران امتیاز گرفتن را دشوار می کند و هلندی ها جز 10 10 تیم برتر زمین بودند. در دقیقه پایانی ، خطای بازیکن حریف نسبت به خوشحالی عبدالوند باعث شد ایران دو پرتاب آزاد داشته باشد ، اما عبدالوند یکی از آنها را درون سبد قرار نداد. در پایان ایران 20 بر 10 شکست خورد.

ایران روز گذشته نیز به چین تایپه و ایتالیا باخت.

تیم ایران متشکل از معصومه اسماعیل زاده ، شادی عبدالوند ، دلارام وکیلی و نگین رسولی پور با هدایت نیکا بیکولیکولی در این مسابقات شرکت کرد. آنها پیش از این با چهار شکست پیاپی در مقدماتی المپیک اتریش از دور رقابت ها کنار رفته بودند.

258 252

دکمه بازگشت به بالا