ورزشی

نتایج باز‌ی‌ها را گاها اشتباهات داوری تعیین می‌کند/ مسابقه آسانی در لیگ برتر زنان نداریم

آرزو صدقیانی‌زاده در گفت‌وگو با اخبار ورزشی

نتایج بازی با اشتباهات داوری مشخص می شود/ بازی آسانی در لیگ بانوان نداریم

بانوی فوتسالیست گفت: اشتباهات داوری امسال به قدری زیاد است که بعضاً نتیجه را تحت تأثیر قرار می دهد.

آریزو صدقیانی زاده بازیکن تیم فوتسال بانوان نصر فردیس گفت: خوشبختانه امسال پس از مدت ها پیگیری، تعداد تیم های حاضر در سوپرلیگ کاهش یافت. اتفاقا تیم دیگری نیست که بتواند تیم های دیگر را سرگرم کند و به همین دلیل امسال قطعاً این انتظار وجود دارد که شاهد مسابقاتی با سطح کیفی بالاتر باشیم.

او اضافه کرد: بعد از هفته های اول بازی ها شاهد مسابقات جذابی هستیم چون هر هفته، هر بازی برای همه مسابقه سختی است، اینطور نیست که این هفته بازی های آسانی داشته باشیم و همه بازی ها سخت باشند. البته این راه صعود به لیگ یک جنبه منفی هم دارد و آن فشار زیادی است که بازیکنان باید تحمل کنند چون هر هفته یک بازی حساس و سخت را پشت سر می گذارند که هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

صادقیانی زاده تاکید کرد: نصر فردیس از تیم های خوب فوتسال است تا اینجای کار خوب ظاهر شدیم، هرچند دو بازی تقریبا بد داشتیم که نتیجه خوبی نداشتیم، اما شانس جبران داریم و مطمئنم با انگیزه ای که تیم دارد، این کار را انجام خواهیم داد. شاهد اتفاقات بهتر در آینده باشیم

وی در باین کے کے ہے کہے متاسفانه امسال شاهد بدترین نوع قضاوت بودیم. در بازی مقابل میس، اشتباهات داوری باعث شد تا یک گل در کنار دروازه به ثمر برسد که در نهایت نتیجه کل را تغییر داد. متاسفانه داوران فعلی لیگ تاثیر زیادی روی کیفیت بازی ها و حتی نتایج مسابقات دارند که جای تعجب دارد.

یکی از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان از شرایط آشفته تیم ملی گلایه کرد. אנקדר דר עבור תימים מלי הרפע זדים ק הכעע עצועים את שערעעראסאת. چهار سالی می شود که تیم ملی بهترین تیم در حوزه بانوان محسوب می شود. احتمالاً زمانی که یک رویداد بزرگ بین المللی فعالیت فوتسال را در بخش ملی از سر بگیرد، اما قطعاً کیفیت قبلی را نخواهد داشت.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا