ورزشی

نتایج نمایندگان تفنگ ایران در مسابقات قهرمانی اروپا

تیم ملی تفنگ بادی امروز در قسمت msq مسابقات قهرمانی اروپا به مصاف هم رفت.

به گزارش اخبار ورزشی ، مسابقات قهرمانی تیراندازی اروپا از روز شنبه اول ژوئن به میزبانی اوسیک کرواسی آغاز می شود. بنا به درخواست الهام هاشمی ، سرمربی تیم ملی تفنگ و پذیرش فدراسیون جهانی ، نمایندگان ایران نیز قرار است در این مسابقات شرکت کنند. از آنجا که این مسابقات مخصوص ورزشکاران اروپایی است ، بعید است نمایندگان ایران در قسمت اصلی مسابقات شرکت کنند و آنها در قسمت msq به رقابت بپردازند.

در قسمت تفنگ بادی زنان و در جدول msq (بدون رتبه و مقام) ، نمایندگان ایران به رقابت پرداختند و آرمینا صادقیان پس از نماینده هند با رکورد 629.8 در ردیف دوم ایستاد. فاطمه کرم زاده پس از صادقیان با امتیاز 628.7 در ردیف سوم ایستاد.
جام بزرگ مه لقا با امتیاز 623.9 و نجمه خدمتی با امتیاز 622.4 در رده های یازدهم و دوازدهم مسابقات قرار دارند. 15 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند.

در رشته تفنگ مردان مهیار صداقت با رکورد 626.5 در ردیف چهارم و پوریا نوروزیان با 621.6 در رده هشتم قرار گرفتند. 15 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند.

امروز این رقابت در بخش های تپانچه بادی مردان و زنان ادامه دارد.

تیم ملی تیراندازی ایران متشکل از نجمه خدمتی ، آرمینا صادقیان ، فاطمه کرم زاده ، مه لقا جام بزرگ ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در قسمت تفنگ و جواد فروغی ، هانیه رستمیان ، گلنوش صبغت اللهی و سجاد پورهوسینی در پنجمین دوره تمرین خود در اردوگاه پنجم مجارستان بودند و کرواسی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا