ورزشی

نتیجه مذاکره آفریقای جنوبی با کی‌روش اعلام شد

طبق گزارش ها شفافرسانه های آفریقای جنوبی هفته گذشته خبر بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت مربیگری بافانا بافانا را اعلام کردند اما اکنون گزارش شده است که وی هنوز برای هدایت تیم با SAFA به توافق نرسیده است.

نتایج گفتگوهای آفریقای جنوبی با کیروش اعلام شد

به گزارش روز یکشنبه وب سایت آفریقای جنوبی ، کارلوس کی روش به عنوان نامزد عالی کمیته فنی فدرال برای هدایت بافانا بافانا ، که جایگزین نتفلیکس خواهد شد ، انتخاب شد. وی پس از ناکامی در هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی به فینال جام ملت های آفریقای 2021 از سمت سرمربی تیم اخراج شد.

طبق این وب سایت ، در حالی که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی می گوید این مسئله برای کارلوس کی روش مسئله ای نیست ، استخدام مربی پرتغالی برای فدراسیون بسیار گران است زیرا وی تقاضای 3.5 میلیون دلار پول دارد. در سال 2017 ، زمانی که کوروش هنوز سرمربی تیم ملی ایران بود ، کوروش پس از ابراز علاقه SAFA به استخدام وی ، خواستار حقوق 2.8 میلیون دلاری شده بود.

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده است در مصاحبه ای با Sandy World گفت:

کیروش تیم ملی آفریقای جنوبی را ترک کرد ، اما اکنون (با پاسخ منفی او) ما به خانه بازگشتیم. من مطمئن نیستم که پس از توصیه نام کیروش به سرمربی بافانا بافانا ، چه اتفاقی افتاد ، اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که او دیگر نخواهد آمد. اکنون باید فوراً ملاقات کنیم و مربی جدیدی پیدا کنیم زیرا وقت نداریم. چند هفته دیگر مسابقات مقدماتی جام جهانی آغاز می شود. امیدوارم مقامات فدرال توضیح دهند که چرا کارلوس دیگر نمی آید.
یکی از اعضای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی ، که نام وی فاش نشده است ، به همان وب سایت گفت: “کیروش به دنبال کار نیست و شغلی وجود ندارد.” هیچ بحث مالی با او نشده است ، در واقع ما هنوز به آن نقطه نرسیده ایم.

سرانجام Sandy World نوشت که دنی جوردن ، رئیس SAFA ، از این موضوع بسیار ناراحت خواهد شد زیرا او طرفدار کیروش است. یکی از دلایلی که کیروش را به گزینه اصلی برای رهبری بافانا بافانا تبدیل کرده این است که کی روش در ژوهانسبورگ خانه دارد و یکی از دخترانش در کیپ تاون زندگی می کند.

بین سال های 2000 و 2002 ، مربی پرتغالی تیم ملی آفریقای جنوبی را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا و البته جام جهانی 2002 رساند.

67 ساله که پیش از این مربیگری تیم هایی مانند رئال مادرید ، پرتغال و ایران را بر عهده داشت ، از فوریه 2019 در کلمبیا خدمت کرده است ، اما پس از یک سال و 9 ماه نیمکت نشینی ، او تیم را مدیریت کرده است. سه رنگ اخراج شد. وی در این مدت در 18 بازی 9 برد ، 5 تساوی و 4 باخت به ثبت رسانده است.

دکمه بازگشت به بالا