ورزشی

نساجی با بازی انتحاری، نفت را شگفت‌زده کرد

به گزارش شفاف ، ساکت الهامی با بدست آوردن دومین برد پیاپی خود در لیگ برتر و افزایش شانس زنده ماندن نساجی در لیگ برتر ، اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم بسیار دشوار و پراسترس است. من و نفت آمادگی زیادی برای این بازی داشتیم زیرا سه امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم است. خوشحالم که بازیکنانم خواسته های من را برآورده کردند و توانستیم سه امتیاز ارزشمند به هواداران عزیزی که از ابتدای فصل رنج کشیده اند ، بدهیم.

وی ادامه داد: ما سال جدید را با یک پیروزی آغاز کردیم. امیدوارم عشق هواداران را جبران کنیم. به نظر من بازیکنان مهمترین نقش را در این پیروزی داشتند. من دست هر یک از بازیکنانم را می بوسم و به آنها احترام می گذارم. دعای هواداران در حال انجام است و من از شما متشکرم.

این مربی نساجی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد دلایل عملکرد ضعیف روغن در مسجد سلیمان ، گفت: نفت در شهر خودش یک میزبان واقعی است. تیمی که سه گل به سپاهان ، استقلال و پرسپولیس زد و تراکتور را با 10 نفر به دردسر انداخت تیم خوبی بود. نفت یکی از تیم های مقدماتی مسجد سلیمان بود. این تیم ها برای آذربایجان ، ملوان انزلی ، منسوجات برای مازندران و … مانند تراکتور هستند.

الهامی یادآور شد: “من می دانستم که آنها در یک دوراهی قرار دارند.” شاید من اشتباه می کردم ، اما همانطور که حدس زدم ، نفت بازی را با احتیاط شروع کرد. ما بخاطر شرایط خود یک بازی خودکشی را شروع کردیم. ممکن است بومرنگ باشد اما خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. به نظر من بازیکنان ما از نفت مسجد سلیمان باتجربه ترند. من به شما قول می دهم که این روغن یقه تیم را در آغوش خواهد گرفت. آنها امروز شوکه شده بودند و فکر نمی کردند ما اینگونه بازی کنیم زیرا آنها تیم بزرگتری را به جای خود قرار داده اند.

مربی نساجی تأکید کرد: چاره ای جز خودکشی نداریم. آقای یزدی را به خاطر تیم خوبشان تبریک می گویم. آنها می توانند در چند هفته آینده عملکرد خوبی داشته باشند و در هفته های آینده می توانند پرسپولیس را متوقف کنند. من معتقدم که نفت مسجدسلیمان یک تیم عالی است. خوشحال شدم که اول در شهر هستم. من یک دوست در مسجدسلیمان دارم که سه سال هم اتاقی است و من دیروز به مزار او رفتم. این شهر برای من بسیار عزیز است و من خاطرات خوبی از مسجد سلیمان دارم.

دکمه بازگشت به بالا