اقتصادی

نشست امیرعبداللهیان با رهبران ادیان توحیدی/عکس

به گزارش اخبار ورزشی، وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن تبریک سال نو، همزیستی ادیان توحیدی در طول تاریخ در جغرافیای ایران را به عنوان نمونه و الگوی بی نظیر فرهنگ جامع ایرانی و جزء لاینفک فرهنگ ایران زمین ستود. هویت مردم ایران مردم این منطقه

دیدار امیر عبداللهیان با رهبران ادیان توحیدی / عکس

امیر عبداللهیان با اشاره به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در حمایت و صیانت از ادیان آسمانی و کرامت و حقوق پیروان آنها، بر توانایی بالای اقلیت های دینی در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.

دیدار امیر عبداللهیان با رهبران ادیان توحیدی / عکس

وزیر امور خارجه تسهیل در تردد ایرانیان به وطن را از اولویت های دولت سیزدهم و وزارت امور خارجه دانست و در این راستا بر تعاملات ذهنی همه شهروندان خارج از ایران با کشور مادری خود فارغ از مذهبشان تاکید کرد.

دیدار امیر عبداللهیان با رهبران ادیان توحیدی / عکس

امیرعبداللهیان تعامل با رهبران دینی و نمایندگان اقلیت ها در مجلس شورای اسلامی در چارچوب برنامه های وزارت امور خارجه را خواستار شد و از نمایندگان ادیان مختلف خواست در انجام وظایف و وظایف وزارت امور خارجه از دیپلماسی استفاده کنند. حفظ منافع ایران و مردم بزرگ آن.. کمک کند.

دیدار امیر عبداللهیان با رهبران ادیان توحیدی / عکس

در این دیدار، مراجع تقلید حاضر در جلسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از ابتکار وزارت امور خارجه برای برگزاری این نشست مشترک، این کار را رویکرد تعاملی دولت سیزدهم عنوان کردند.

بزرگان دینی با حضور در این نشست با تاکید بر هویت ایرانی پیروان تمامی ادیان توحیدی در کشور، میهن پرستی، منافع ملی، تاریخ و فرهنگ را عامل مشترک همه ایرانیان دانستند.

نمایندگان اقلیت های مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از سیاست های خردمندانه و محترمانه دولت در مذاکرات وین، از رویکرد تعاملی دولت در ابعاد مختلف حمایت کامل کردند.

311311

دکمه بازگشت به بالا