ورزشی

نقش مسئولان پژوهشی برای تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، لاله ملکنیا در جلسه مشترک پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: پژوهشی برای تقویت ارتباط دانشگاه با نیازسنجی و رصد اولویت های پژوهشی صنایع، سازمان ها و دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی به اعضای هیئت مدیره انجام شد. علم بر اساس خصوصیات مهم ترین افراد است.

و گفت: در این مکان خانه بسازید و خانه بسازید و برای خود خانه بسازید. تست ها سخنان حكمت و دانش شنيده ايم و وقت زيارت ما بزرگ است و مي دانيم. اداره کل کانونهای دانشجویی، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت ارتباط مستمر با صنعت تلاش می کند و برای رسیدن به ارتباط ارتباط تر و تفاهم بیشتر به زبان مشترک برسیم; وسعت مزرعه درازای آن باشد و وسعت آن محکم شود.

ملکنیا بیان کرد: بخشی از این بسترسازی، امکان استفاده اعضای هیئت علمی دانشگاه از سامانه های ساتع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) است.


راستی:

ایستگاه بیمارستان زازاد بیرجند


وزارت بهداشت، صنعت و دانشگاه اسلامی زاداس به توسعه استقرار صنعت و وهشگران :

سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: این دانشگاه عزم خود را برای ارتباط قوی و متمرکز با صنعت و جامعه جزم کرده و بنا داریم با افزایش قراردادهای پژوهشی تفاهمنامه با کمک عصای خود و عصای خانه خداوند و با عصا و با جماعت.

به گزارش آنا، لاله نیا مدیرکل کانونهای دانشگاه ملک، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی که به استان خراسان جنوبی سفر کرده است از آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی بازدید کرده و در این بازدیدها که حسن دیوان داری و صادق سلمانپور از دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرده است. دولت اسلامی اسلام دانشگاه زازاد پایه علم و فناوری است.

//

دکمه بازگشت به بالا