ورزشی

نقش ویژه بازیکن موثر پرسپولیس در پوکر قهرمانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، پس از پیروزی یک بر صفر شاهین شهرری از بوشهر ، تیم فوتبال پرسپولیس برای پیشبرد بازی بی نتیجه خود در مرحله نوزدهم لیگ برتر ، 53 امتیاز کسب کرد.

این مرد سفیدپوش به عنوان قهرمانی پیاپی لیگ برتر دست یافت ، در حالی که در بازی مقابل شاهین مهدی ترابی سه امتیاز برای این تیم به دست آورد.

هافبک سفید پایتخت که هر بار به عنوان مهاجم دروغین در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است ، موفق شد با سه امتیاز نهمین گل خود را به ثمر برساند.

پرسپولیس که قبلاً با یحیی گل محمدی پیروز شده بود ، در بازی مقابل شاهین شهدری از بوشهر 10 بازیکن داشت اما باز هم بسته به قدرت بازیکنانی مثل مهدی ترابی ، به سه امتیاز حساس رسید.

ترابی که هر بار که یک هافبک با نفوذ بود به علی علیپور در خط حمله حمله کرد ، یک گل به ثمر رسانده است تا توانایی خود را به عنوان بازیکن ویژه نشان دهد.

گل سه امتیازی ترابی مقابل پرسپولیس مقابل شاهین اولین بار نیست که هافبک شماره یک به گل رسید. 9 پرسپولیس. وی همچنین در بازی های مقابل پیکان تهران ، پارس جنوبی جم و فولاد سه امتیاز به دست آورد تا نقش مهمی در هدایت فعلی تیم داشته باشد.

بازیکنی که در تمام بازی هایی که در پرسپولیس انجام داده است همواره یکی از سه بازیکن برتر این میدان بوده است و با سرعت و مهارت در شکستن توپ ، توانایی حمله به سفیدها را بهبود بخشیده است.

ترابی خود 12 امتیاز برای پرسپولیس داشت که 22 درصد از کل امتیازات پرسپولیس را تا هفته بیست و سوم لیگ برتر داشت.

ترابی که فصل گذشته طعم قهرمانی با پرسپولیس را داشت ، دوست ندارد پوکر قهرمانی این تیم را به تنهایی مشخص کند. این بازیکن که در پیراهن پرسپولیس نیز در جام ملت ها و لیگ قهرمانان اروپا تأثیر مثبتی نشان داده است ، امیدوار است که جان گل محمدی با این کار رکورد را با پرسپولیس بشکند.

دکمه بازگشت به بالا