ورزشی

نمایندگان ایران۱۶ مدال طلا، نقره و برنز در روز دوم کسب کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز دوم مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 26 مهرماه با 5 طلا، 4 نقره، 7 برنز و مجموع 16 مدال رنگارنگ نمایندگان کاراته ایران به پایان رسید.

حافظ حافظی، زهرا ابراهیمی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، محمدجواد صفری و محمود نعمتی که به مدال طلا امیدوار بودند.

سپیده امینی به امید دختران، مرتضی کریمی، زهرا علیزاده و کیمیا یوسفی در کمیته امید به مدال نقره دست یافتند.

همچنین آلینا صفاجو، سپار دارابی در کمیته جوانان، محمدمهدی مهاجری، محمد گودرزیان، حنانه صالحی، علیرضا حیدری، هادی کیانی در کمیته به مدال برنز دست یافتند.

در روز برامه آين ريبيفها نمايندگان كيشورمان 1 مدال طلا (کاتاي تيمي دختران)، 2 نقره (محمد امين اسلامي و سورنا بهزاد كوميته جونيته)، 4 برنز (کاتاي انفرادي دختران سجده جهانشاهي، محمد حسين فراهاني، زهرارضا و زهرازا) دارند. مهلا صداقت در کمیته جورینہ) بدوست بریدی بوده است

بدین در بیاین روز دوم ایران سه 6 طلا، 6 نقره، 11 برنز و مجموعا 23 مدال.
نتایج کامل نمایندگان ایران در دومین روز;

در وزن 48- کیلوگرم جوانان زهرا ابراهیمی در اولین گام با نتیجه 4 بر 2 از قزاقستان به برتری رسید و با نتیجه 7 بر صفر مقابل آماندا از اندونزی و برتری یک بر صفر نگوین ادامه داد. نهایی ابراهیمی در فینال با برتری یک بر صفر مقابل «کوبوتا» از ژاپن صاحب مدال طلا شد.

فاطمه زهرا سعید آبادی نماینده وزن 53- کیلوگرم جوانان ابتدا با نتیجه 7 بر یک “هاکروس” از اردن را از پیش رو برداشت و سپس “تیواری” از هندوستان را شکست داد و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. او در برابر “شاریزات” از قزاقستان به فینال راه یافت وی در دیدار فینال مقابل «چان حسین» از چین تایپه به مدال طلا دست یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم امید، محمود نعمتی با برتری قاطع 7 بر صفر مقابل «افندی» از اندونزی، 6 بر صفر مقابل «شامون» از اردن و 4 بر صفر مقابل «انارابکو» از قزاقستان روی سکوی تیم قرار گرفت. قهرمانی آسیا

محمدجواد صفری نماینده وزن 68- کیلوگرم جوانان کیشورمان در دور نخست «الفاوری» از اردن را شکست داد و سپس «اورازگیلدئو» از ترکمنستان با نتیجه 7 بر صفر او را شکست داد و پس از پیروزی مقابل نماینده قزاقستان در دیدار فینال «الرومی» از کویت را ۶ بر یک شکست داد و به جلد.

حافظ حافظی تنها نماینده کیشورمان در مسابقات پارا کاراته با امتیاز 23.68 برنده مدال طلای این مسابقات تا اولین طلایی تاریخ کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد. حافظی کیا پس از کسب مدال طلا در حرکتی ارزشمند با پرچم مقدس کیشورمان در دور شکوه قرار گرفت و مورد تشویق حضار حاضر در سالن قرار گرفت.

در کاتای انفرادی زیر 21 سال سپیده امینی با 24.94 امتیاز در مرحله اول و 24.14 امتیاز در دور دوم فینالیست شد و پس از قبول شکست مقابل کاتای قدرتمند ژاپنی در فینال با 24.54 امتیاز بر سکوی دوم آسیا فینالیست شد. استادیوم.

زهرا علیزاده نماینده وزن 61- کیلوگرم امید دختران با نتیجه 3 بر یک مقابل “ونیشی” از ژاپن و یک بر صفر مقابل “چو” از هنگ کنگ به برتری رسید و در دیدار فینال نتیجه را 7- ترک کرد. بر صفر به “تسینگال” از قزاقستان صاحب مدال نقره.

در وزن 60- کیلوگرم امید پسران مرتضی کریمی با 3 پیروزی قاطع 8 بر یک مقابل “چونگ” از هنگ کنگ، 9 بر یک مقابل “کربانبو” از ازبکستان و 8 بر 2 مقابل حریفان کامبوجی فینالیست شد و در آلتینبک» قزاقستانی شد و به نشان آغنگ بسنده کرد.

در وزن 68+ کیلوگرم امید دختران کیمیا یوسفی در دور اول 2 بر صفر “آدیتیا” از هندوستان را شکست داد و در دور دوم 3 بر صفر “حاسمی” از چین را شکست داد و در دیدار پایانی مقابل “تارازاوا” از ژاپن 3-0 مغلوب شد و بر سكوي دوم عسيا ايستاد

سپهر دارابی در وزن 76+ کیلوگرم جوانان ابتدا 3 بر صفر “جیانگ” از چین تایپه را شکست داد و سپس نماینده سریلانکا را از پیش رو برداشت و شکست شارما از هند را پذیرفت و با پیروزی به جدول بازنده ها رفت. 8 بر 1 نماینده کشور میزبان مدال برنز است.

در وزن 59- کیلوگرم جوانان آلینا صفاجو “موروزائو” از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و با قبول شکست مقابل “باقیرووا” از قزاقستان، حذفی را دید و با پیروزی مقابل حریف اردنی به مدال برنز رسید. .

در رقابت های رده سنی زیر 21 سال (امیدوارم) پسران و وزن 55- کیلوگرم محمد گودرزیان در اولین مبارزه مغلوب النامی از عربستان و سپس در جدول بازنده ها با دو برد مقابل لاچیکا» از فیلیپین و «علی برز» از عراق به مدال برنز.

در وزن ۷۸ کیلوگرم، امید دختران به حنانه صالحی ۹ بر یک «بریتو» از فیلیپین و ۸ بر صفر «عدنان» از مالزی شکست. وی به میزبانی “آگاربندیوا” از کیشور و در جدول بازنده ها با پیروزی 6 بر 5 مقابل “یانسا افندی” از اندونزی در مرحله سوم ورزشگاه برگزار شد.

در وزن 75- کیلوگرم علیرضا حیدری 2 بار “نظمیرادو” از ترکمنستان را مغلوب علیرضا حیدری کرد اما در دور دوم “الحجرسی” از عربستان را شکست داد. و در جدول شانس ها “مخمدئو” دوباره بلند شد و به برنز رسید.

در وزن 67- کیلوگرم امید پسران هادی کیانی پس از پیروزی مقابل “ایشیکاوا” از ژاپن و “نورلانبک” از قرقیزستان در دور سوم مقابل “قیت” از اردن با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد. که به جدول بازنده ها راه پیدا کرد و 4 بار 3 بار پیروز شد.

در وزن 84- کیلوگرم محمدمهدی مهاجری مقابل «الجعفری» از اردن مغلوب شد و در جدول شانس مجدد ابتدا «الملکی» از عربستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و سپس با یک برتری 9 بر 1 بر مینگ پینگ از چین نوع گردنبند آویز برنز.

محمدمهدی مقصودودی، محمدصدرا شیزی، ابوالفضل همدم جو، شهداد پورسلیمانی، زینب جعفرنژاد، معصومه محسنیان و زهرا رحیم پور دیگر نمایندگان ایران در روز دوم بودند که نتوانستند مدال بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا