ورزشی

نهمی شاگردان جوان عطایی در رقابت‌های جهانی

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات جهانی نهم شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان که با همکاری ایتالیا و بلغارستان برگزار شد ، تیم والیبال ایران برای کسب مقام نهم راهی کانادا شد.

در این بازی تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه 3-1 کانادا را شکست دهد و عنوان نهم رقابت های جهانی را از آن خود کند. این دیدار در چهار ست با نتایج 25 بر 17 ، 25 بر 21 ، 25 بر 27 و 25 بر 15 به سود والیبال ایران به پایان رسید.

تیم ملی والیبال کانادا پس از شکست مقابل ایران به مقام دهم رقابت های جهانی بسنده کرد.

امین خواجه خلیلی ، امیرحسین توخته ، یونس رمضانی ، سینا نیک پور ، مهدی جلوه ، بردیا سعادت و عبدالمختار بوش (لیبرو) بازیکنان ایران مقابل کانادا هستند.

در یک دیدار دیگر ، کوبا تایلند را در رده یازدهم و مصر بحرین را در رده سیزدهم شکست دادند. تیم های مراکش و کامرون نیز به ترتیب پانزدهم و شانزدهم شدند. دیدار نهایی این رقابتها بین دو تیم ایتالیایی و روسی برگزار می شود.

به گزارش اخبار ورزشی ، تیم والیبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها به بلژیک و در دومین دیدار به آرژانتین باخت تا از شر رقبا و مدافعان عنوان قهرمانی در مرحله گروهی خلاص شود. والیبال ایران که در هشت تیم برتر مسابقات جهانی صعود نکرده بود ، برای کسب رتبه های نهم تا شانزدهم به رقابت پرداخت و در پایان ، دانش آموزان آتایی به مقام نهم این مسابقات بسنده کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا