ورزشی

نوروزی: اولویت فدراسیون پزشکی ورزشی تا المپیک توکیو/ مبارزه با دوپینگ با جدیت پیگیری می‌شود

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که اولویت اصلی این فدراسیون تا المپیک تأمین سلامت ورزشکاران است و در دوره جدید مبارزه با دوپینگ مانند گذشته به طور جدی ادامه خواهد یافت.

به گزارش اخبار ورزشی ، غلامرضا نوروزی پس از برگزاری رالی انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی و انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون ، اظهار داشت: “من از انتخاب مجدد تشکر می کنم و امیدوارم که شایسته این رای باشم. امیدوارم با همکاری جامعه پزشکی و مسئولان ورزشی. بروید زیرا ما در یک وضعیت بحرانی هستیم و امیدواریم که بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

وی افزود: نزدیک بودن به المپیک ، باید سلامت ورزشکاران را تضمین کنیم و همچنین توجه به بهداشت عمومی و عبور از این بحران هدف دیگر ماست و باید بدانیم فدراسیون پزشکی ورزشی از وزن بالایی برخوردار است و انتظارات از گردهمایی های خود بالا است. “

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دو چالش عمده پیش رو ، از جمله بازی های المپیک و کرونا اظهار داشت: “ما همیشه باید بحران را فرصتی قرار دهیم. من اطمینان دارم که با همدلی جامعه ورزش از این بحران عبور خواهیم کرد ، زیرا کرونا هنوز هم وجود دارد. به همین دلیل نمی توان جلوی مبارزه با دوپینگ و ورزش را گرفت.

نوروز در پاسخ به این واقعیت که شما قبلاً برای ایجاد کلینیک ورزشی تلاش کرده اید ، اما با عزیمت شما این اتفاق نیفتاده است و هزینه آن در این مورد چقدر است؟ وی اظهار داشت: در مورد کلینیک های پزشکی با توجه به بحث ها باید در یک مکان امن سرمایه گذاری شود. در ابتدا ، این درمانگاه قطعاً رایگان بود ، اما چون در آینده مشكلی داشتیم ، تصمیم گرفتیم درمانگاه را بخریم و یك راه برویم ، اما موفق نشدیم پولی را كه داشتیم به درمانگاه تبدیل كنیم و بعد از آن ، نمی دانم چه که با این پول اتفاق می افتد ، اما احتمالاً در چرخه مالی فدرال هزینه شده است.

نوروزی درباره وضعیت فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: وضعیت فدرال متفاوت از قبل است. کرونا بیشترین آسیب را به منابع فدرال وارد کرده است و ما باید با برنامه کلی و تشکیل اتاق فکر این مرحله را در اسرع وقت پشت سر بگذاریم. البته این کار سختی نیست. از توانایی های اعضای شورا استفاده کنید و با این پتانسیل و همدلی ، قول می دهم که این سطح را پشت سر بگذاریم و خود را برای حضور در المپیک آماده کنیم.

وی در پاسخ به سوال اخبار ورزشی مبنی بر اینکه موضوع دوپینگ در دوره ریاست جمهوری قبلی جدی گرفته شده بود ، اما در چند سال اخیر دولت ، به دلیل بحران کرونا ، به نظر می رسد دوپینگ تحت الشعاع ورزشکاران قرار گرفته است ، گفت: دوپینگ برگزاری مسابقات است و مانند گذشته پیگیری می شود ، تا زمانی که یک ورزش پاک و بدون دوپینگ داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا