ورزشی

نوروز ۱۴۰۱ تهران چهره ورزشی به خود می‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حسین اوجاقی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه از برگزاری برنامه های رقابتی، جشنواره ها و کاروان های ورزشی و همچنین حضور فعال در فضای شهری سخن گفت و اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده قبل از نوروز و تا فروردین ماه سال آتی به طول میانجامد. .

وی به برخی از برنامه های شاخص سازمان متبوع خود برای ایجاد مشارکت مشارکتی در عرصه ورزش شهروندی اشاره کرد و گفت: گام نخست در فرهنگ سازی و ایجاد ارتباط دو سویه با شهروندان، تهیه برنامه هایی شاد و مفرح با محیط های مختلف خانواده است. بر این اساس، حرکت کاروان ورزشی در مناطق منتخب شهر تهران با برگزاری بیش از 50 نوع فعالیت متنوع ورزشی شامل: بازی های بومی – محلی، بازی های کودک و نوجوان و … در 2 مرحله زمانی پیش بینی شده است که مرحله اول آن، از و خواهید دانست که من خداوند هستم.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، در عین حال به برگزاری جشنواره های ساخت و پرواز بادبادکه ها (10 و 11 فروردین در محل برج میلاد)، روز طبیعت (13 فروردین در بوستان های مناطق 22 گانه)، دومینو (یکم تا 13 فروردین در فضای مجازی) همایش کوهنوردی (11 فروردین در منطقه 22) و مسابقات بازیهای رایانه ای (یکم تا آخر فروردین ماه در فضای مجازی) در قالب برنامه های تفریحی ورزشی پیش بینی شده، اشاره کرد.

به گفته اوجاقی معاونت ورزش آقایان این سازمان برنامه های رقابتی مانند گل کوچک (22 تا 24 اسفند)، بسکتبال خیابانی (25 تا 27 اسفند)، مسابقات درون ایستگاه های ورزش شهروندی (یکم تا 5 فروردین)، دارت و شوت پنالتی (5) را برگزار خواهد کرد. فروردین)، جسمانی (6 فروردین)، والیبال خیابانی (7 تا 8 فروردین)، شطرنج پارکی (9 فروردین) و تنیس روی میز (10 فروردین) را در سطح مناطق 22 تنها در دستور کار دارد.

همچنین مسابقات مسابقه «دوی کوهستان» به میزبانی منطقه 22 در تاریخ 28 اسفند و “تور دوچرخه سواری دور تهران” نیز در 2 مرحله (مرحله اول 20 اسفند ماه از منطقه 22 تا منطقه 13 و مرحله دوم 11 فروردین از منطقه 13 تا منطقه 20) نرم افزار نبوده است.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران به برنامه های ویژه بانوان پایتخت نشین در قالب طرح استقبال از بهار، پیش و پس از نوروز 1401 نیز اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم، بانوان به عنوان انجمن های خانواده نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه دارند. مسابقات بومی – محلی با خانواده اجتماعی، جشنواره خانوادگی در رشته های دارت، بهکاپ، آمادگی جسمانی و طنابزنی، پیک ورزش در فضای مجازی (تهیه مطالب علمی ورزش در خانه). ،

اوجاقی افزود: همچنین پاکسازی شهری (پلو گینگ و پاکسازی بوستانها) و پویش «هر ورزشکار، یک درخت»، طی 15 تا 20 اسفندماه جاری توسط شهروندان ورزشکار ایستگاههای صبحگاهی برنامه ریزی شده است.

دکمه بازگشت به بالا