ورزشی

نکونام: بازیکنان استقلال در این گرما و رطوبت جانانه جنگیدند

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، جواد نکونام پس از برد ۳ بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: به خانواده عجمی پور تسلیت می‌گویم. ان‌شاالله همیشه شادی باشد و امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات تلخ نباشیم. ۴ سال در خوزستان مربیگری کردم. در این هوای گرم فوتبال بازی کردن سخت و واقعا شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. اول بازی به بچه‌ها گفتیم باید توان بگذاریم و برنده شویم.

*بازیکنانم بدون هیچ خواسته غیرمعقولی فوتبال بازی کردند

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بدون هیچ خواسته غیرمعقولی دیدید چه فوتبالی مقابل تیم خوب صنعت نفت که نیمه اول ما را اذیت کردند، ارائه دادند. به ویسی بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم. در این گرما و رطوبت جانانه جنگیدند. از آن‌ها ممنون هستم و خسته نباشید می‌گویم. از آن‌ها تشکر می‌کنم. حیف که کاری از دستم بر نمی‌آید برایشان انجام بدهم.

*هوادارانمان لیاقت این برد را داشتند

نکونام گفت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. از من و بازیکنان و تیم حمایت کردند. واقعا لیاقت این برد را داشتند. خداراشکر، به نتیجه کاری ندارم. واقعا شرایط تیمی و بازیکنان، خیلی خوب بود.

*به حردانی و جلالی گفته ام که بازیکنان بزرگی هستند

سرمربی استقلال در مورد اینکه برخی بازیکنان مانند جلالی و حردانی که فصل قبل نتوانستند خودشان را نشان بدهند اما در این بازی خوب ظاهر شدند، عنوان کرد: کار خاصی انجام ندادیم. چیز جادویی نداریم. کیفیت و واقعیت فوتبالشان همین است. این‌ها بازیکنان توانایی هستند. همیشه به آن‌ها گفته‌ام بازیکنان بزرگی هستند. باید بهترین عملکردشان را هرروز، هر تمرین و هر مسابقه نشان بدهند.

*از حضور یک مهاجم از آمریکای جنوبی خبر ندارم

وی در خصوص حضور یک مهاجم از آمریکای جنوبی در ایران که هنوز قراردادی با او بسته نشده، گفت: من خبری ندارم. واقعیت این است که من درخواست بازیکن نداشتم. این بازیکن را نمی‌شناسم و وقتی اطلاعات ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

۲۵۱۲۵۱

دکمه بازگشت به بالا