ورزشی

نگاه ویژه قطری‌ها به تقابل کی‌روش با ایران/ «کارلوس» تیتر یک شد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فینال تورنمنت چهارجانبه اردن ساعت ۲۱:۳۰ فردا سه شنبه بین تیم‌های ملی ایران و قطر در ورزشگاه ملی شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار می‌شود.

حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی قطر با توجه به حضور نزدیک به یک دهه روی نیمکت تیم ملی ایران باعث ایجاد حساسیت در تقابل او با امیر قلعه نویی شده است.

روزنامه الوطن قطر با اشاره به حساسیت این رویارویی عکس کارلوس کی روش را تیتر یک روزنامه چاپ امروز خود کرده است و در تحلیل این بازی عنوان کرده است: «بازی با تیم ملی ایران برای کارلوس کی‌روش نه به جهت قهرمانی بلکه در راستای افزایش توان فنی بازیکنان قطر و اصلاح اشتباهات قبلی بسیار اهمیت دارد. قطر باید در بازی‌های دوستانه اینچنینی عملکرد بهترین داشته باشد تا با تاکتیک‌های اتخاذ شده از سوی کادر فنی بتواند در بازی‌های رسمی در مسیر جام ملت‌ها و همچنین رؤیای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ گام بردارد.

بازیکنان قطر به خوبی روند آماده‌سازی را در امان اردن پشت سر می‌گذارند تا آماده بازی با تیم ملی ایران شوند چرا که با حریف قدرتمند و سرسخت مواجه هستند. کارلوس کی‌روش از بازیکنان قطر خواسته اشتباهات بازی با عراق را برابر ایران تکرار نکنند و در تمرین علاوه بر کارهای بدنی روی برنامه‌های تاکتیکی تمرکز کرده بود.

تمرین تاکتیکی ویژه تیم ملی قطر عصر امروز روی جنبه‌های تاکتیکی بازی با ایران خواهد بود که با توجه به قدرت بالای ایران تمرکز قطر روی تعادل خط دفاعی و حمله است.»

نگاه ویژه قطری‌ها به تقابل کی‌روش با ایران/ «کارلوس» تیتر یک شد!

دکمه بازگشت به بالا