ورزشی

نیمار طرفدار حضور آنچلوتی در برزیل

ستاره برزیل ابراز امیدواری کرد کارلو آنچلوتی هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از آس، نیمار مهاجم ۳۱ ساله در صحبت‌هایی درباره مصدومیت مچ پایش صحبت کرد که باعث دوری چند ماهه او از فوتبال شد. ستاره برزیلی افزود: مصدومیت و بازی نکردن وحشتناک است. من بازی کردن و حضور در زمین را خیلی دوست دارم. بنابراین تصور کنید که برای ۴ تا ۵ ماه بیرون از زمین باشید. این وحشتناک است. دلم برای فوتبال تنگ شده. من برای این به دنیا آمدم که فوتبال بازی کنم.

پاری سن ژرمن می‌خواست این بازیکن را پس از جام جهانی ۲۰۲۲ بفروشد، اما آمدن لوییس انریکه می‌تواند جلوی ادامه این برنامه‌ها را بگیرد. نیمار در مورد انتقادات و فشارهایی که به او وارد شده است، گفت: من هرگز از هیچ مسئولیتی شانه خالی نکرده‌ام. همیشه به سینه‌ام ضربه می‌زنم و می‌گویم ادامه بده. من استعدادم را می‌دانم، می‌دانم چه توانایی‌هایی دارم. فوتبال یک ورزش انفرادی نیست. اگر اینطور بود، من به اهدافم رسیده بودم.

بازیکن پیشین بارسلونا به خوبی برنامه‌های فدراسیون فوتبال برزیل برای آینده را می‌داند که مشتاق به جذب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی است. نیمار درباره این موضوع نیز افزود: می‌دانم که حضور کارلو آنچلوتی در تیم ملی برزیل اولویت اول تیم ملی برزیل است. رییس فدراسیون می‌خواهد او را به خدمت بگیرد و ما نیز به عنوان بازیکن می‌خواهیم این اتفاق بیفتد. همه ما او را می‌شناسیم، می‌دانیم که این اتفاق چقدر شگفت‌انگیز است، حضور او در تیم ملی برزیل بسیار مهم است اما هنوز چیزی تایید نشده است. ما امیدواریم که او پس از پایان قراردادش بیاید.

نیمار هم‌چنین خاطرنشان کرد که دوست دارد در سانتوس بازنشسته شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا