ورزشی

نیمه دوم برتر بودیم/ برای تساوی نجنگیدیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی تارتار شامگاه جمعه در نشست خبری پس از رویارویی با استقلال که با شکست تیمش همراه بود، اظهار داشت: حضور در نشست خبری خیلی سخت بود، چرا که در روز یک گل به ثمر رساندیم. یک موقعیت بد و یک گل بد هم زدیم.” بازی سختی برای هر دو تیم بود.

وی افزود: همه راه هایمان را بستیم و دلم سوخت. بازیکنی که خیلی خوب کار کرد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. زیبایی فوتبال هم همین است. همانطور که قریشی بارها در این بازی موفق شد. البته مهدی‌پور خبرهای خوبی فرستاد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت های بهتری نسبت به استقلال داشتیم. ما فضا را از بازیکنان سرعتی این تیم گرفته بودیم و آنها چاره ای جز ضربات ایستگاهی برای گلزنی نداشتند.

تارتار بیان کرد: در نیمه دوم سعی کردیم قد خود را افزایش دهیم اما در نهایت گل خوردیم. همه با هم بختیم، مسل زمان‌های که همه با هم می‌روز می‌ویم

و وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جستجوی راه حل گفت: ما راه حلی نخواستیم. این اشتباه را نکن در همان بازی در نیمه اول سعی کردیم از جلو به استقلال فشار بیاوریم. برخی از تیم ها هزینه زیادی کردند و تیم را برای قهرمانی بستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: بر اساس پتانسیل خودمان نتیجه گیری می کنیم. در بازی با تیم های مدعی در یک فرم و تیم های معمولی تر در یک فرم به میدان می رویم. سعی می کنیم برای هر بازی استراتژی خاصی داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا