اقتصادی

نیچروان بارزانی به همراه هیاتی بلندپایه برای مراسم تحلیف به تهران می‌آید

کوستان محمد ، وزیر کار و امور اجتماعی دولت اقلیم کردستان عراق در مصاحبه با خبرگزاری روودا اعلام کرد که یک هیئت عالی رتبه از اقلیم کردستان به سرپرستی نشروان بارزانی ، رئیس دولت منطقه در آن شرکت می کند. کنفرانس. رئیس جمهور ابراهیم رئیسی سه شنبه آینده افتتاح می شود و ایرانی منتخب به تهران سفر می کند.

کوستان محمد ، که همچنین یکی از اعضای هیئت است ، اعلام کرد که محمد حم سعید ، وزیر فرهنگ و امور جوانان ، سپین دیزی ، رئیس روابط خارجی دولت اقلیم کردستان عراق و نمایندگان احزاب سیاسی در منطقه ، به ایران می آید. با بارزانی

سید نظام الدین موسوی ، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری گفت: 115 مقام از 73 کشور جهان برای حضور در مراسم تحلیف از جمله 10 رئیس دولت ، 20 سخنران و 11 وزیر آمادگی خود را اعلام کردند. 10 وزیر خارجه دیگر ، فرستادگان سران کشورها ، نایب رئیس پارلمان ها ، هیئت های پارلمانی ، روسای جمهور ، مقامات و نمایندگان 11 سازمان بین المللی و منطقه ای آمادگی خود را برای شرکت در این مراسم اعلام کردند.

وی افزود: “نمایندگان دبیرکل سازمان ملل متحد ، رئیس اوپک ، اتحادیه بین پارلمانی و اتحادیه اروپا ، اتحادیه اوراسیا ، اتحادیه بین پارلمانی ، اتحادیه پارلمانی اسلامی ، مجمع پارلمانی آسیا ، وی در این نشست حضور خواهد داشت. سازمان همکاری اقتصادی ، نمایندگان شخصیت های برجسته مذهبی و شخصیت های تأثیرگذار فرهنگی و جهان اجتماعی جهان اسلام حضور خواهند داشت. همچنین مقدمات تردد برای این رویداد فراهم شده است که به اطلاع مردم پایتخت می رسد .

310 310

دکمه بازگشت به بالا