ورزشی

هایجک بزرگ الهلال از اینتر و یوونتوس!

یک انتقال بزرگ دیگر به عربستان، باعث شگفتی علاقه مندان به فوتبال شده است. پس از جذب بازیکنان برجسته ای نظیر رونالدو، بنزما، کانته، بروزوویچ، کولیبالی، مندی و… حالا یکی از بهترین هافبک های چند سال اخیر سری آ نیز قرار است راهی خاورمیانه شود.

آنگونه که فابریزیو رومانو خبر داده، باشگاه الهلال برای عقد قرارداد با سرگی میلینکوویچ ساویچ، با لاتزیو به توافق رسیده و ستاره صربستانی در ازای پرداخت ۴۰ میلیون یورو به بیانکوچلستی، قرار است راهی عربستان شود.

پس از جدایی گوستاوو کوئیار از الهلال و انتقال به الشباب، مدیران باشگاه سعودی به دنبال پر کردن جای خالی هافبک کلمبیایی بودند و در این زمینه موفق شدند با ساویچ که در سال های اخیر از جمله بهترین بازیکنان سری آ بوده، به توافق برسند.

ساویچ فقط یک سال دیگر با لاتزیو قرارداد داشت و تیم های اینتر و یوونتوس در این تابستان تلاش می کردند تا ستاره صربستانی را به خدمت بگیرند اما پیشنهاد خوب الهلال به عقاب ها و همچنین دستمزد بالا به این بازیکن، باعث شد تا او مسیر حضور در عربستان را در پیش بگیرد.

این بازیکن که در سال ۲۰۱۵ از خنک بلژیک راهی لاتزیو شد، فصل قبل در ۴۷ دیدار برای این تیم به میدان رفت که حاصل آن یازده گل و هشت پاس گل بود. پس از کالیدو کولیبالی و روبن نوس، حالا سرگی میلیونکویچ ساویچ به سومین خرید بزرگ الهلال در این تابستان تبدیل می شود.

۲۵۸۲۵۸

دکمه بازگشت به بالا