اقتصادی

هدفمان این است جودوی ایران به روزهای درخشان خود برگردد

ابوالفضل محمودی عضو تیم ملی جودوی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، درخصوص برنامه‌هایش برای حضور در مسابقات پیش رو اظهار داشت: حدود یک ماه پیش مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را داشتیم  که خوشبختانه موفق شدم در این رقابتها به عنوان نفر اول انتخاب شوم. در حال حاضر منتظر شروع اردوی تیم ملی هستیم تا خودمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کنیم.

وی در مورد میزان آمادگی خود برای شرکت در این رقابتها گفت: در این مدت مسابقات مختلفی را اعزام شدیم بنابراین شناخت کافی از رقبا داریم و به خوبی می توانیم آنهار را آنالیز کنیم. اما انالیز و شناخت کافی نیست باید تمرین خوبی هم داشته باشیم و برای کسی موفقیت بجنگیم.

محمودی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: هدف ما کسب مدال و کسب سهمیه المپیک است. امیدمان به خداست که دوباره با تلاش مسئولان فدراسیون جودو و نمایش خوب ملی پوشان بتوانیم این رشته المپیکی را به جایگاه سابق آن برسانیم.

عضو تیم ملی جودو در پایان گفت: جودوی ایران پتانسیل مدال گرفتن را دارد ما هم تلاش می کنیم در صورت حضور در المپیک خوش بدرخشیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا