ورزشی

هدفم کسب سهمیه المپیک پاریس است/ باید به کشف استعدادها در وزنه‌برداری توجه کرد

رسول موتادی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی

هدفم كسب ساحميه واليمكيه پاريس است/ بايد به تعداد كاشف ها در وزنه‌بردي تكرد كرد.

وزنه‌بردار دوت 102 کیلویی گفت: تقروب افضلی من کسب ساهمیه ولمیکی 2024 پیریس است.

خبرگزاری به اخبار ورزشی؛ اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان و آقایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، بحرین و مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا از چهارم شهریورماه آغاز و تا بیست و سوم شهریورماه ادامه دارد.

سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، علی داوودی، رسول معتمدی، میرمستافی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، رضا دهدار، رضا بیرانوند، رضا باقی، امیر عزیزی، مسعود چیترایی، مسعود مامیوند، معتمدی شریفی، علیرضا معلمی. محمد زارعی، مجید عسگری و پیمان دهقان نفراتی نفراتی هستند که از سوی کادر فنی به این اردو دعوت شدند.

رسول متادميدي وزنه بردار وزن 102 كيلوگرم ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري اخبار ورزشی درباره آمادگي مجري براي حضور پيش از موعد در مسابقات گفت: این روزها خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و سپس مسابقات جهانی که به میزبانی کلمبیا برگزار می شود آماده می کنیم. مسابقات جهانی یکی از مسابقات مقدماتی بازی های المپیک 2024 پاریس است که اهمیتی مضاعف دارد و اتفاق خوبی است که وزن جزو اوزان المپیکی است. امیدوارم بتوانم روند خوبی را طی کنم و در مرحله اول بتوانم به المپیک راه پیدا کنم و سپس نماینده شایسته ای برای کاروان ایران در المپیک پاریس باشم.

وی همچنین در واکنش به خبر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از چند سال وقفه گفت: این روزها بیش از هر چیز به دو اتفاق مهم فکر می کنم اما در رابطه با قهرمانی کشور هم معتقدم اگر برگزار شود می توان استعدادهای خوبی را کشف کرد و به تیم ملی تزریق کرد.

علی حسینی دارنده مدال طلای جهان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: هم علی حسینی و هم آقای برخواه از چهره های شناخته شده وزنه برداری هستند. یک بار به لطف خداوند مدال گرفتم و از زحمات شما سپاسگزارم و اکنون نیز تغییراتی در کادر فنی ایجاد شده تا سعی کنم با این کادر موفقیت هایم را تکرار کنم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا