ورزشی

هدف من موفقیت در تکواندو کرواسی است ، من پیشنهادی از چین دریافت کردم

طبق این گزارش شفافیوسف کرامیدر با اشاره به بیماری کورونا در زاگرب گفت: “کورونا نیز مانند سایر نقاط دنیا به کرواسی رسیده است و بقیه اروپا قرنطینه شده است.” در اینجا ، آنها با این بیماری خطرناک مبارزه می کنند ، و ما مانند هر کس دیگری مراقب سلامتی خود هستیم. انشاءالله این تاج به زودی نابود شود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

* قرارداد من با کروات ها یک سال است

این مدال برنز در المپیک 2004 آتن در مورد قراردادش با تیم کرواسی اظهار داشت: “من با تیم تکواندو زاگرب قرارداد یک ساله دارم. مسئولان باشگاه می خواهند با من قرارداد دو ساله امضا کنند اما من قصد دارم وقتی شرایط مناسب است با آنها قرارداد پیمانی طولانی مدت بکنم. این باشگاه یکی از بهترین باشگاه های اروپا است.

وی اضافه کرد: “کار من آموزش تکواندو است و هیچ کس نمی خواهد کشور خود را ترک کند ، اما من به عنوان یک مربی بین المللی باید به کرواسی بیایم. کار سختی دارم ، کاش تجربه خوبی داشته باشم.

دو مدال آور مدال طلای بازی های آسیا در سال های 2006 و 2010 در مورد این رقابت ها در هفته های اخیر با بیان موفقیت تیمش گفت: “ما با شرکت Yasterb در اسلوونی اوپن شرکت کردیم و بسیاری از کشورها و کشور های اروپایی در این رقابت ها شرکت کردند. حدود هزار نفر شرکت کنندگان در این نبرد و تیم یاسرب زاگرب با بازتاب عالی در مکان سوم قرار گرفت.

* من پیشنهادی از چین دریافت کردم ، اما هدف من تأثیرگذاری در کرواسی است

وی گفت: “من همچنین پیشنهاداتی از چین دریافت کردم که حتی وضعیت مالی چین بهتر از کروات ها باشد ، اما با این خاطره که در اروپا مسابقات زیادی برگزار می شود و به همین دلیل در اینجا تجربه زیادی کسب کردم.” بنابراین ، من تمایل زیادی برای شروع کار در اروپا دارم.

قهرمان بانکوک 2007 گفت: “تکواندو در بین کرواسی ها بسیار محبوب است. تکواندو یکی از ورزش های محبوب کرواسی و یکی از ورزش های محبوب کرواسی است و از ورزشکاران خوبی برخوردار است.” تکواندو دختران کرواسی عملکرد بهتری نسبت به مردان داشته و در مسابقات جهانی و اروپا و همچنین برنده شدن در المپیک بانوان مدال های زیادی کسب کرد. آنها از نظر آقایان چندان موفق نیستند و برای نتایج بهتر سرمایه گذاری های زیادی را در بخش آقایان انجام می دهند و امیدوارم که بتوانند تأثیر مثبتی در تکواندو خود داشته باشند.

* رسانه توجه زیادی به من می کند

قهرمان تکواندو جهان گفت: “حضور من در کرواسی برای رسانه های اینجا مهم است و من مصاحبه هایی را انجام می دهم.” برای آنها مهم است که قهرمانان المپیک و جهان به عنوان سرمربی این باشگاه با آنها همکاری کنند. در اینجا ، آنها همه چیز را از نظر حرفه ای و جدی در ورزش پیگیری می کنند تا برنامه اجرا شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته تلویزیون کرواسی یک فیلم آموزشی برای من درباره مربیان و تمرین کنندگان تکواندو ساخت ، که امیدوارم مورد رضایت آنها قرار گرفته باشد و من توانسته ام بخشی از تجربه های خود را در طول سالها به آنها یاد بدهم و به همین دلیل نماینده خوبی از کشور هستم. ما بودن در کرواسی.

* حضور مربیان ایرانی در خارج از کشور نعمت بزرگی است

کرمی با اشاره به روابط ایران و کرواسی در ورزش و این واقعیت که تکواندوکار ایرانی صادرکنندگان را به کشورهای دیگر هدایت می کند و مربیان کرواسی را در فوتبال وارد می کنند ، اظهار داشت: کرامی در دنیای ورزش حرفه ای مرز وجود ندارد. دانش و مهارت همه می تواند به ما کمک کند. فقط طبیعی است که ما از علم مدرن استفاده کنیم و حتی استاد کانگ را از کره جنوبی برای تکواندو به ایران بیاوریم. بعد از آن مربیان داخلی ما به حدی خوب شدند که نیازی به مربیان خارجی را ندیدیم. همچنین سایر کشورهای خارجی مربیگری تیم ملی تکواندو خود از ایران را انتخاب می کنند و این یک نعمت بزرگ است و ما باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

وی گفت: “این روزها که مقامات اتحادیه تکواندو اروپا از من خواستند که در کرواسی باشم ، از من خواستند که در زمینه ساختن کلیپ های آموزشی با آنها همکاری کنم.” من انجام می دهم این یکی از برنامه های امروز اتحادیه تکواندو اروپا است. به دنبال شیوع کرونا ویروس و شرایط قرنطینه در بسیاری از کشورها ، این انجمن با همکاری قهرمانان مشهور تکواندو جهان ، در حال تهیه فیلم های آموزشی برای قرار دادن آن در وب سایت و شبکه های اجتماعی برای افراد علاقه مند در این زمینه است.

* کار تیمی در کشور ما بیشتر مربوط به روابط است

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو کشورمان با بیان اینکه وی هیچ کدام از لیگ های ملی ما را به دست نیاورد ، اظهار داشت: “سال گذشته و امسال به دلیل مدیریت تیم ارتباط بیشتری با کشورمان نداشتم. اگر رابطه ای دارید و حمایت مالی می کنید ، می توانید تیمی را به لیگ بیاورید و به عنوان مربی یا سرپرست کار کنید. کسانی که نمی توانند این ارتباط را برقرار کنند مطمئناً عقب خواهند ماند. من هم تیمی ندارم و منطقی است اگر بهترین انتخاب را داشته باشم و اگر می خواهم تمرین را شروع کنم بهترین انتخاب من در خارج از کشور است.

وی با اشاره به موقعیت فعلی خود گفت: “ورزش و تکواندو بخشی از زندگی ما است و ما به دلیل آن نمی توانیم همه چیز را از دست بدهیم.” ورزشکاران باید تلاش کنند که به دلیل موقعیت در جامعه ، می توانند نمونه خوبی برای دیگران باشند. مدالها بخشی از زندگی حرفه ای است و مدال ها همه چیز نیستند.

* حضور ساعی در المپیک شگفت انگیز است

کرمی در پاسخ به این سؤال که چگونه تیم ملی ما باید برای تعلیق یک ساله المپیک آماده شود ، گفت: این تعویق برای همه ورزشکاران جهان است. این در حالی است که طبق روال قبلی ما ، دو بازیکن تیم ملی کشورمان مجبور به تمرین بودند زیرا در این ماهها هیچ رقابتی ندارند ، آنها مجبور بودند از شدت تمرینی خود کاسته و وزن حرفه ای خود را رعایت کنند. البته کارکنان تیم ملی تکواندو ایران دو المپیک را بهتر می شناسند و آنها همچنان دستورالعمل های کادر فنی را دنبال می کنند.

جانباز تکواندوکار کشورمان می افزاید: حضور هادی ساعی در سرمربی تیم ملی تأثیر بسیار خوبی را برعهده داشته است زیرا او یکی از بهترین مبارزان تکواندوکار در ایران و جهان است و حضور وی در تیم ملی از نظر اعتماد به نفس ، بحث فنی و تجربه به آنها کمک زیادی کرده است. ،

و امید کرمی به مردم جهان: امیدوارم این تاجگذاری جهان به زودی از بین برود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند و از آن پس تا کنون با خوشحالی زندگی کنند.

دکمه بازگشت به بالا