فعالان کسب و کارورزشی

هر آن‌چه که باید از بازی EA Sports FC 24 بدانید

بازی محبوب فیفا امسال قرار است با نام جدیدی روانه بازار بشود. در این مقاله از گیم استور مرجع خرید اکانت های قانونی بازی ps4 و ps5 در این مقاله قرار است هر آنچه باید از بازی EA Sports FC بدانیم را بررسی کنیم . اگر علاقه مند به این موضوعات دارید تا انتها همراه با ما باشید.

EA SPORTS FC 24 |Ea sports fc 24 تاریخ انتشار

هر آنچه باید از بازی EA Sports FC بدانیم

بازی EA Sports FC یک بازی ویدیویی ورزشی است که توسط شرکت EA Sports توسعه و منتشر شده است. در ادامه، برخی از اطلاعات کلی درباره این بازی را برای شما توضیح می‌دهم: سری FIFA: EA Sports FC یکی از زیرمجموعه‌های سری بازی FIFA است. سری FIFA شامل بازی‌های ویدیویی فوتبال است که هر ساله با به روزرسانی‌ها و اضافه شدن تیم‌ها و بازیکنان جدید، نسخه‌های جدیدی از بازی منتشر می‌شود. حضور تیم‌ها و لیگ‌ها: EA Sports FC شامل تیم‌ها و لیگ‌های واقعی است که شما می‌توانید با آن‌ها بازی کنید. این شامل لیگ‌های معروفی مانند لیگ انگلیس، لالیگا، بوندسلیگا و سری آ است.  برای دیدن نمونه های بیشتر و اطلاعات  خرید fc 24 برای pc  روی لینک کلیک کنید .

حقوق و لایسنس: EA Sports FC دارای لایسنس‌های رسمی برای استفاده از نام، لوگو و شخصیت‌های تیم‌ها و بازیکنان واقعی است. این به معنی این است که تیم‌ها، استادیوم‌ها، لوگوها و صورتیت بازیکنان به صورت واقعی در بازی حضور دارند. حالت‌های بازی: EA Sports FC انواع حالت‌های بازی را ارائه می‌دهد. این شامل حالت‌هایی مانند حالت داستانی (مانند حالت The Journey)، حالت آنلاین، حالت دوستانه و حالت مدیریت تیم است. بهبودها و به‌روزرسانی‌ها: توسعه دهندگان EA Sports به طور منظم به‌روزرسانی‌ها و بهبودها را در بازی ارائه می‌دهند تا تجربه بازی را بهتر کنند. این شامل به روزرسانی‌های داده‌های بازیکنان، شبیه‌سازی واقعیت و اضافه کردن ویژگی‌های جدید است.

تغییر نام بازی فیفا

پس از قطع قرار داد فیفا با الکترونیک آرتز این شرکت تصمیم گرفت این بازی را با نام EA SPROTS FC 24 منتشر کند که پشت آن مشکلاتی به وجود آمده بود. تمام این اختلاف نظر ها برای این بود که فیفا بعد از این که جام جهانی قطر برگزار شد و بازی فیفا 23 طرفداران زیادی را با آپدیت جام جهانی به سمت خود کشید ، از شرکت الکترونیک آرتز طلب پول هنگفتی کرده بود و این شرکت حاضر به پرداخت این پول نشد و پایان همکاری خود را اعلام کرد. EA Sports FC برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟ یکی از نکات مهم برای هر آنچه باید از بازی EA Sports FC بدانیم منتشر شدن بازی برای کنسول های نسل قبل است . خبر خوب این است که این بازی برای تمام کنسول ها و کامپیوتر های شخصی زیر انتشار داده می شود. کنسول‌های بازی: مانند PlayStation (PS4 و PS5) و Xbox (Xbox One و Xbox Series X/S).

کامپیوتر شخصی (PC): اغلب بازی‌های EA Sports را می‌توان روی سیستم‌های ویندوز و مک اجرا کرد. تاریخ انتشار EA Sports FC fifa24 شرکت الکترونیک آرتز پیش‌تر گفته بود که جدیدترین عنوان بازی محبوب فیفا 24 را در سه ماهه دوم سال میلادی ۲۰۲۳  ۲۰۲۴ میلادی عرضه می‌کند. به عبارت دیگر، این عنوان در بازه یکم آگوست (۱۰ مرداد ماه) تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان ماه) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. حال باید منتظر بود و دید این بازی میتواند تمام نیاز های کاربران را از بازی برطرف کند و شور و حال نسخه قبل فیفا را در بازی زنده نگه دارد یا خیر به زودی قرار است که یکی دیگر از شبیه‌سازهای فوتبال استودیو EA منتشر شود، ولی این دفعه با طعمی جدید. احتمالا تا الان می‌دانید که مجموعه فیفا به پایان رسید و دیگر قرار نیست که خبری از فیفا ۲۴ باشد. بله درست است، نام FIFA 24 یکی از عناوینی است که قرار نیست آن را ببینیم، ولی نگران نباشید؛ EA قرار نیست که دست از ساخت بازی‌های فوتبال بکشد. این استودیو قرار است که بازی جدیدش را با نام EA Sports FC 24 روانه بازار کند.

اطلاعات زیادی از fc24 اخیرا منتشر شد و وقت آن است که با آن‌ها آشنا شوید. استودیو EA اعلام کرد که برای این بازی با بیش از ۱۹ هزار بازیکن، ۷۰۰ تیم مختلف و بیش از ۳۰ لیگ فوتبال قرارداد بسته است تا آن‌ها را هم وارد خانواده اف سی ۲۰۲۴ کند. هیچ کسی نمی‌داند که آیا جدایی از مجموعه فیفا ایده خوبی بود و یا EA صرفا مجبور به این انتخاب شد. شاید سرنوشت این بازی هم مشابه eFootball شود، ممکن هم هست که مثل سابق استودیو EA حکومتی جدید را بر دنیا بازی‌های فوتبال آغاز کند. برای فهمیدن این موضوع درباره بازی fc24 در ادامه با ویجیاتو همراه باشید. در استریم زنده‌ای که جزئیات بازی درونش معرفی شد، بازی هم برای پیش‌خرید ارائه شد.

این موضوع باعث شد که ما بالاخره تاریخ انتشار بازی را هم متوجه شویم. بازی FC 24 به صورت رسمی قرار است که در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. خوشبختانه در استریم و تریلر بازی متوجه شدیم که شاید نام FIFA را در عنوان بازی ندیدیم و خبری از فیفا ۲۴ نباشد، ولی قرمیلیون‌ها نفر از طرفداران گیم در سراسر دنیا، طی سال‌های گذشته بازی محبوب فیفا را بر روی پلتفرم‌های خود اجرا کرده و از اجرای مسابقات فیفا با دوستان‌شان لذت برده‌اند. امسال نیز شرکت EA با سری جدید از فوتبال مجازی خود را به دنیای گیم عرضه خواهد کرد. پس از مدت‌ها انتظار ابهامات بازی فیفا برطرف شده و اطلاعات کامل و شفافی از تاریخ انتشار، گیم پلی، تغییرات، لیگ‌ها و نام جدید بازی فیفا منتشر شده است.

با قطع همکاری شرکت EA با باشگاه فیفا سری‌ جدید فوتبال مجازی قرار است به جای فیفا 24 با نام FC 24 به بازار عرضه شود. علاوه بر تغییر نام، تغییرات دیگری در گیم پلی بازی نیز خواهیم داشت. برای به دست آوردن اطلاعات کامل درباره بازی با پارس کنسول در این مقاله همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره بازی فیفا 24 یا همان FC 24 بدانید را بررسی کنیم.ار نیست از ستاره‌ها و تیم‌های بازی چیزی کم شود.

تاریخ انتشار بازی فیفا 2024؛Fifa 24  کی میاد؟ بر اساس اطلاعات به دست آمده از تریلر بازی EA Sports FC 24 به صورت رسمی در تاریخ 29 سپتامبر 2023 یعنی در 7 مهر ماه 1402 به بازار عرضه شود. پیش خرید بازی فیفا 24 نیز از تاریخ 31 شهریور 1402 برای گیمرهایی که نسخه Ultimate Edition را خریداری کرده باشند امکان‌پذیر است. علاوه بر تغییر نام و پوستر، تغییرات چشمگیری نیز در گیم پلی بازی رخ داده و به خوبی ارتقا یافته استتغییرات FC 24 نسبت به بازی FIFA 23!

اولین تغییر آشکار در FC 24 نسبت به بازی FIFA 23، تغییر نام آن است. با پایان یافتن قرارداد با باشگاه فیفا، دیگر خبری از انتشار بازی با نام فیفا بر روی بازی فوتبال منتشر شده توسط شرکت EA نیست. همچنین لوگوی پوستر بازی نیز با نام شرکت EA چاپ شده و لوگوی فیفا دیده نمی‌شود. پوستر بازی نیز تغییر یافته و این دفعه تصویر ستاره تیم منچستر سیتی یعنی ارلینگ هالند بر روی پوستر EA Sports FC 24 دیده می‌شود. علاوه بر تغییر نام و پوستر، تغییرات چشمگیری نیز در گیم پلی بازی رخ داده و به خوبی ارتقا یافته است. همچنین لیگ باشگاه فوتبال زنان به قسمت Ultimate Team اضافه شده است. اما تغییراتی در مودهای بازی، لیگ، باشگاه‌ و لایسنس‌های بازی دیده نمی‌شود. به همین دلیل گیمرها می‌توانند با خرید اکانت قانونی پلی استیشن و خرید اکانت قانونی بازی با همان بازیکنان و تیم‌های محبوب خود به اجرای مسابقات با دوستانشان بپرازند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا