اقتصادی

هشدار حماس درباره ادامه حملات صهیونیست‌ها به مراکز درمانی غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن هشدار درباره تداوم هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز درمانی، از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل خواست تا برای توقف کشتار در بیمارستان الشفا فوراً وارد عمل شوند.

به گزارش اخبار ورزشی، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی این رژیم در دستیابی به اهداف نظامی خود است.

براساس گزارش الجزیره، حماس همچنین اعلام کرد: «ما نسبت به تداوم هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز درمانی هشدار می‌دهیم.»

این جنبش در ادامه از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل خواست تا برای توقف کشتار در بیمارستان الشفا فوراً اقدامی اتخاذ کنند.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس روز گذشته اعلام کرد از بامداد دوشنبه درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر که به بیمارستان الشفاء در غزه یورش برده‌اند، داشته است.

در این بیانیه آمده است: «تجهیزات نظامی دشمن را هدف قرار دادیم و تعدادی از اشغالگران را در نزدیکی بیمارستان الشفاءکشته و یا زخمی کردیم».

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ آنلاین ماه) به ۳۱۸۱۹ تن رسیده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌ها نیز به ۷۳۹۳۴ تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست برق غزه را قطع کرده و ورود آب، غذا، دارو و سوخت را ممنوع کرده‌اند و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه‌بار انسانی قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا