ورزشی

هشدار یک فالگیر به پیکه در مورد کلارا چیا؛ چیزی تاریک در زندگی او وجود دارد!

جرارد پیکه پس از گذراندن چند روز با فرزندانش ساشا و میلان در میامی، به بارسلونا و نزد نامزدش کلارا چیا بازگشت.

پس از جدایی پیکه از شکیرا، رسانه‌های جهان به شدت درگیر این زوج سابق و نامزد جدید پیکه هستند. اما کلارا چیا بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کند و در شبکه‌های اجتماعی ظاهر نمی‌شود و با وجود درخواست‌های زیاد، حاضر به مصاحبه نمی‌شود. به همین دلیل است که برخی از رسانه‌ها برای به دست آوردن هر گونه اطلاعات مرتبط با او افراطی عمل کرده‌اند، مانند «مردم اسپانیا» که برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد این زوج به یک فالگیر و طالع‌بین مراجعه کرده است.

فالگیری به نام «ال‌نینو پرودیجیو» از طریق کارت‌های تاروت درباره آنچه در انتظار پیکه و کلارا چیا است، پیش‌بینی‌هایی کرده است. ال‌نینو پرودیجیو می‌گوید: «انرژی‌ای که من احساس می‌کنم انرژی تعهد است: پیکه نسبت به او و خانواده بسیار متعهد است و برای او ناراحت است.» همه چیز تا اینجا عادی است، اما این فالگیر به ارزیابی‌های خود ادامه داده و حرف‌های عجیبی در مورد کلارا چیا می‌زند.

ال‌نینو پرودیجیو در ادامه گفت: «کلارا را آرام و ساکت می‌بینید اما او هم مسائل خودش را دارد. یک جرارد پیکه در زندگی او وجود دارد و یک مرد دیگر! یک نفر دیگر هم هست، نمی‌دانم نامزدش بود یا نه، اما آن شخص هنوز هم در زندگی اوست. کلارا چیز سیاه و تاریکی در زندگی‌اش دارد که روزی برملا خواهد شد.»

ال‌نینو پرودیجیو آینده‌ای در رابطه پیکه و کلارا نمی‌بیند، و به گفته او «آینده‌ای وجود ندارد» و معتقد است که فوتبالیست سابق «قرار است با زن بلوندی باشد که می‌تواند اسپانیایی باشد و ممکن است به کار مدلینگ و فشن مشغول باشد.»

در نهایت، این فالگیر معتقد است که پیکه به خاطر جدایی از شکیرا افسوس خواهد خورد: «سالها خواهند گذشت و جرارد پیکه به سراشیبی خواهد رفت زیرا شکیرا به زندگی او شانس و نور آورده بود. او شانس و رشد زیادی برایش به ارمغان آورد و به لطف او درهای زیادی به روی پیکه باز شد.»

258 258

دکمه بازگشت به بالا