اقتصادی

هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد است

اخبار ورزشی/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد است.

همایون عمودی‌زاده در آیین نواختن زنگ آغاز هفته کارگر که در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر برگزار شد، بیان کرد: جامعه کارگری استان همواره با تمام سختی‌ها و دشواری‌ها پای کار بوده و در بحث تولید و رونق آن از خودگذشتگی کردند.

عمودی‌زاده با بیان اینکه باید فرهنگ کار به خوبی در بین مردم استان نهادینه شود، ادامه داد: کار فقط پشت میزنشینی یا نگهبانی یک اداره نیست، کار شامل همه اموراتی که در زندگی برای امرار معاش صورت می‌گیرد، است و اشتغال در ادارات دولتی را نیز شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی گسترش فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان جویای کار بر عهده ما مدیران و مسئولین است که در این زمینه تلاش کنیم و با آموزش‌های مهارتی جوانان را به کسب و کارهای فنی و خود اشتغالی تشویق کنیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه لرستان از نظر منابع خدادادی و طبیعی ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید به درستی در جهت توسعه و اشتغال از آن استفاد کنیم، اضافه کرد: کارگران پای انقلاب ایستاده‌اند و در تمام میدان‌ها لبیک گفته‌اند، در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی همواره در میدان عمل بودند و نقشی بی بدیل و ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

این مسئول افزود: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد، توجه به جایگاه منحصر به ‌فرد سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های تولیدی و ارج نهادن به مقام شامخ کارگران زحمتکش است.

وی بیان کرد: نکوداشت این هفته و پیگیری مطالبات صنفی کارگران موجب دلگرمی و ارتقای منزلت اجتماعی کارگران نجیب و شریف خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا