ورزشی

هفت خوان پرسپولیس برای رسیدن به فینال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛ پرسپولیس مسیری مانند هفت خوان رستم را طی کرد تا فینالیست شود و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

خواننده اول؛ پرسپولیس خسته در قطر

پرسپولیس که از لیگ های فشرده دوران کرونا خسته شده بود ، آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. تیم گل محمدی که پس از فارغ التحصیلی از لیگ برتر یک دیدار نیمه نهایی مهم دربی را پشت سر می گذارد ، پس از چند مسابقه دشوار و دشوار خود را برای رفتن به قطر آماده می کند که خستگی آنها برای جلوگیری از نتیجه گیری تیم گل محمدی در قطر است.

خواننده دوم؛ برنده جام از بین رفته است!

گل محمدی پس از پیروزی دوباره و ثبت نام پوکر در آستانه موفقیت در جام حذفی و سایر جام ها بود ، اما در دربی نیمه نهایی منجر به ناکامی تیم در یک شب قهرمانی دیگر شد ، شکستی که باعث شد روحیه تیم تا حدودی به چالش کشیده شود. و این مسئله همچنین باعث بدبینی موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان اروپا شد.

خواننده سوم؛ تقسیم ستاره

در مقایسه با شروع فصل لیگ قهرمانان آسیا ، پرسپولیس 3 ستاره و بازیکنان و شاخص های اصلی خود را نمی دید. جدایی علیرضا بیرانوند ، دروازه بان اول و بازیکن تیم ملی پرسپولیس در پایان لیگ برتر و ادامه جدایی مهدی ترابی و علی علیپور ، دو بازیکن اصلی و تأثیرگذار پرسپولیس که هر دو مهاجم سرخ پوشان محسوب می شوند ، موفقیت پرسپولیس را زیر سوال برد. برای بسیاری از افراد ، اما بازیکنان جدید و خریدهای تابستانی پرسپولیس ، با عملکرد منحصر به فرد خود در قطر ، نشان می دهد که آنها خرید خوبی برای پرسپولیس هستند بنابراین جای خالی ستاره در تیم یحیی کمتر دیده می شود.

خواننده چهارم؛ اوضاع در برنامه خیلی خوب نیست

پرسپولیس در حالی مرحله جدید لیگ قهرمانان را آغاز کرد که در 2 بازی اول خود نتایج خوبی نگرفت. شاگردان یحیی در دو بازی نخست با شکست مقابل الدحیل و تساوی یک بر یک مقابل الشرجه در جمع چهار تیم برتر این تیم قرار داشتند و صعود از گروه خود را نسبتاً دشوار داشتند اما در نهایت نتیجه فوق العاده پرسپولیس در بقیه بازی باعث این امر شد. . امکان صعود قرمزها به عنوان تیم اصلی از گروه C به مرحله بعد.

خواننده پنجم؛ خرید جدید!

اگرچه بازیکنان اصلی در فصل نقل و انتقالات در سبد پرسپولیس قرار دارند ، اما طبیعی است که نگرانی هایی در مورد هماهنگی این افراد با ساختار تیمی قبلاً هماهنگ شده وجود داشته باشد ، اما خرید جدید پرسپولیس به یحیی قطر داده می شود. آنها از نهوه حسن استفاده کردند تا افرادی مانند لک ، آقایی ، سرلک ، پهلوان ، الکثیر ، شجاعی و رمضانی را در بین بهترین پرسپولیس ها در 7 مسابقه مهم قرمزها در قطر قرار دهند.

خواننده ششم؛ فشار و فشرده سازی بازی

پرسپولیس تا رسیدن به فینال که حدود 3 هفته برگزار شد 7 مسابقه داشت تا اینکه به طور متوسط ​​تیم یحیی تقریباً هر 3 روز یک بار باید یک مبارزه سخت را پشت سر می گذاشت اما به جز همان بازی. الدحیل در 90 دقیقه پنج بازی را برد و یک پنالتی گرفت تا بهترین نتیجه را در این مسابقات خسته کننده کسب کند.

72

خواننده هفتم؛ رقبای نامرد!

یکی از اصلی ترین مشکلات پرسپولیس در قطر رویارویی با حریف ناآشنا با اصول بازی جوانمردانه است! در حالی که پرسپولیس باید یک جنگ نابرابری را با تیم موفقی انجام دهد که صدها میلیون دلار بسته شد ، تعدادی از مشکلات از جمله شکایت پرسپولیس در مورد ادعاهای دروغین بازیکنان غیرقانونی برای قرمزها ، داستان پوچ کارت قرمز ستاره مراکش ، بوجود آمد. الدحیل برای دیدار برابر پرسپولیس و سرانجام گل عجیب AFC در مورد عیسی الکثیر نامرد ، همه نشان می دهد که مانع بزرگی برای صعود پرسپولیس به فینال بود ، اما این بار سفیدپوشان برابری و لابی کثیف فوتبال را شکستند و دوباره مقتدرانه مردم خود را به نیروهای موجود در استانهای غربی دیکته و اطلاع می دهد. 3/5

دکمه بازگشت به بالا