ورزشی

همدلی بی سابقه ای در موی تای حاکم است/ سوءاستفاده از احکام مربیگری تیم ملی پیگرد قانونی دارد

به گزارش اخبار ورزشی ، ایمان غیاثوند ، مدیر تیم ملی موی تای ایران ، پنجشنبه 17 تیرماه به طور اتفاقی در آکادمی قهرمانی انجمن در شهر قدس حضور یافت و با سرمربی تیم ملی و قهرمانان و مدال آوران این رشته دیدار کرد و آنها را دنبال کردند .

در این بازدید غیاثوند از قهرمان پرافتخار و تلاش خستگی ناپذیر موسی نقی زاده سرمربی تیم ملی بزرگسالان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه همدلی و همگرایی بی سابقه ای در جامعه موی تای وجود دارد و دلیل این امر جواد نصیری است برنامه مداری گرا. با ارائه بهترین امکانات و شرایط ، مکان مناسبی را برای افتخار و ارتقا Mu موقعیت موی تای ایران در جهان فراهم کرده است.

رئیس ویژه پیگیری انجمن موی تای با تأکید بر حفظ آرامش و نگرانی در مورد قهرمانان موی تای افزود: از زمان حضور مجدد نصیری به عنوان رئیس موی تای در ایران ، ورزشکاران ما تمام تلاش خود را کرده و باعث افتخار کشور در آسیا شده اند و عرصه جهانی “. انجمن موی تای همیشه از این عزیزان سپاسگزار است و پشتیبانی نمی کند. من امیدوارم که موی تای در حال رشد ایرانی با عزم و اراده موجود بتواند همچنان در صحنه بین المللی و جهانی بدرخشد.

غیاثوند درباره کادر فنی تیم ملی گفت: در حال حاضر هدایت تیم ملی بزرگسالان را عهده دار موسی موسی نقی زاده است و افشین جعفرزاده سرمربی تیم جوانان است. همچنین ، در سال 1400 ، فقط کیوان عطاری و خانم طاهره که نتایج آنها را فقط به عنوان مربی تیم ملی پذیرفت و به جز این افراد هیچ اطلاعیه دیگری صادر نشد.

وی تأکید کرد: تمام تصمیماتی که در سال های 1998 و 1999 در مربیگری و مربیگری تیم ملی صادر شده مربوط به همان سال ها است و دیگر اعمال نمی شود. بدیهی است که هرگونه سو abuse استفاده و بهره برداری از این قانون ، عوام فریبی محسوب شده و منجر به اقدامات انتظامی و پیگرد قانونی قانونی انجمن می شود. در این صورت افرادی که خود را به عنوان مربی یا سرمربی تیم های ملی با عناوین مختلف در فضای واقعی یا مجازی معرفی می کنند مورد خطاب قرار می گیرند.

غیاثوند در مورد معیارهای انتخاب مربی تیم ملی یادآور شد: اولویت ما مربیانی است که شاگردان بیشتری در تیم ملی دارند. این افراد پس از معاینه لازم با نظر سرمربی تیم ملی ، موافقت مدیر تیم ملی ، توافق نامه ایمنی و سرانجام با دستور و موافقت رئیس انجمن منصوب می شوند و هرگونه انتصاب خارج از این چرخه انجام می شود. مورد تأیید انجمن نیست.

IMG_20210709_211452_769

لازم به ذکر است در این جلسه موسی نقی زاده سرمربی تیم ملی گزارشی از شرایط و شرایط آماده سازی قهرمانان موی تای حاضر در این آکادمی ارائه داد.

وی گفت: کلیه آموزش ها در یک محیط امن و مطابق با روش های بهداشتی انجام شده و آزمایشات PCR از کلیه قهرمانان گرفته شده است.

حمیدرضا کردآبادی ، مهدی اسدی ، حسین مهدی زاده ، محمدرضا پورشیر محمد ، ایوب ساکی ، علی زرین فر و مجتبی طراوتی از جمله قهرمانان جهان و آسیا در این مسابقه بودند.

دکمه بازگشت به بالا