اقتصادی

همسر نتانیاهو دست به دامان مادر امیر قطر شد

به گزارش اخبار ورزشی، همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی از مادر امیر قطر برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه درخواست کمک کرد.

«ساره نتانیاهو» همسر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و برای آزادی اسرای صهیونیست نامه‌ای شخصی برای «موزا بنت ناصر» مادر امیر قطر ارسال کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، او در پیام خود نوشت: «ماه رمضان ماه رحمت و سخاوت است و هر زمان که برای تحقق ارزش‌های صلح و انسانیت متحد می‌شویم، قدرتی که داریم را به ما یادآوری می‌کند. من به دنبال توجه به موضوعی بسیار مهم و فوری هستم و آن موضوع وضعیت اسرائیلی‌های ربوده شده (اسرای صهیونیست در غزه) و درد و اندوه خانواده‌های آن‌هاست».

همسر نتانیاهو ادامه داد: «ضروری است که اعلام کنم ۱۹ زن در میان این افراد هستند که شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارنند. این یک درخواست تحرک و اقدام برای آزادی آنها خارج از چارچوب و حد و مرزهای سیاسی و بیانگر انسانیت و ارزش‌های مشترک ماست».

«موزا بنت ناصر» مادر امیر قطر

«موزا بنت ناصر» مادر امیر قطر

این اظهارات در حالی عنوان شده که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از ۳۱ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها از زنان و کودکان هستند.

همچنین در پی محاصره مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، چندین نفر از گرسنگی جان داده‌اند.

ساره نتانیاهو در ادامه خواستار استفاده مادر امیر قطر از نفوذ خود در راستای آزادی اسرای صهیونیست شد.

همسر نتانیاهو در حالی برای آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه دست به دامان مادر امیر قطر شده که مقامات این رژیم به سرنوشت آن‌ها بی‌توجه هستند و حاضر به توقف جنگ در راستای آزادی آن‌ها نیستند.

تاکنون تعدادی از اسرای صهیونیست در حملات رژیم اشغالگر به غزه کشته شده‌اند و حماس نیز در پیام‌های مختلف بی‌توجهی مقامات تل‌آویو به سرنوشت این اسرا را به خانواده‌های آن‌ها یادآوری کرده است.

310310

دکمه بازگشت به بالا