ورزشی

همه در‌ها برای صعود ما به مرحله بعد باز است

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید دیروز به کشور عربستان آمدیم، من رز‌های زردی که در فرودگاه به ما دادند را نیاوردم، اما استقبال خیلی گرم از طرف نماینده باشگاه الاتحاد بود که بعضی وقت‌ها در بازی فوتبال کمترین اهمیت را دارد. این باشگاه نماینده کشور عربستان است که در آینده میزبان جام جهانی خواهد بود و بابت استقبال گرم در فرودگاه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: واضح است که حریف ما به مرحله بعدی صعود کرده است و انتظار یک عملکرد خیلی خوب از بازی فردا را داریم. فوتبال برای این است که دوست پیدا کنیم و شور و شوق خودمان را نشان دهیم.

مورایس تصریح کرد: تنها احساساتی که می‌توانیم ببینیم، همبستگی و شور و شوق است. نمی‌دانم فردا چه تیمی برنده می‌شود، اما به نظر من فوتبال احترام گذاشتن به مردم، هوادار و کسی است که در زمین آن بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه سپاهان چقدر شانس صعود دارد، خاطر نشان کرد: سؤالی است که باید در مورد آن فکر کنم و بعد از خودم می‌پرسم که پس من اینجا چه کار می‌کنم، راهیابی به مرحله بعد یک دستاورد است و اینجاییم که به دستاورد برسیم. فردا با الاتحاد بازی داریم و همه در‌ها برای صعود به مرحله بعد برای ما باز است، اگر صعود کنیم، خوشحال می‌شویم و اگر نه در لحظه بعدی این کار را می‌کنیم.

وی در مورد تغییر مربی الاتحاد گفت: در فوتبال تغییرات زیادی وجود دارد، مربیان، بازیکنان و حتی شرایط و داور‌ها تغییر می‌کنند. باید خودمان را وقف بدهیم، زندگی در حال تغییر است و هیچ تیمی یکسان نخواهد بود. باید کار کنیم، آماده شویم و سعی کنیم مقابل همه تیم‌ها عملکرد خودمان را نشان دهیم.

مورایس ادامه داد: این مربی را کاملاً می‌شناسم. من رئال مادرید بودم و او هم زمانی مادرید بود. عملکرد تیم بستگی به رهبریت دارد، الاتحاد با هر مربی همیشه الاتحاد است و می‌دانم الاتحاد چه تیمی با چه ارزش‌هایی است و در جده چقدر هواداران این تیم را دوست دارند، اما آماده رقابت مقابل الاتحاد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: خوشحالم که برابر تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنانی دارد که می‌شناسم و بازیکنان خودم بوده‌اند، کریم بنزما سه سال در مادرید با من بود، فابینیو را مورینیو به تیم بزرگسالان آورد و زمان خیلی زیادی را با این بازیکن گذراندم، تیمی که باعث افتخار است که برابر آن‌ها بازی کنیم. اگر شرایط طبیعی‌تر بود شاید نتیجه مساوی می‌شد. الاتحاد تیم باکیفیتی است و باید باکیفیت باشیم. فرقی نمی‌کند چند گل بخوریم یا بزنیم، باید عملکرد خوبی را نشان دهیم. تیم حریف قابل احترام است و از آینده خبری نداریم.

دکمه بازگشت به بالا