ورزشی

همه چیز خوب بود بجز گلی که خوردیم/ می‌دانیم موانع را چطور رد کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر پنجشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی در بحرین به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و مجوز حضور در جام ملت های آسیا را دریافت کرد و توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم را شکست دهد. به 1

دراگان اسکوچیچ بعد از مسابقه گفت: “من از نتیجه بازی برای این مسابقات کاملا راضی هستم زیرا شرایط سخت آب و هوایی را پیش رو داریم.” البته ما بر این شرایط دشوار غلبه می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما با تیمی بازی می کنیم که در خط دفاعی سوم است و بازی برای ما دشوار است زیرا حریفان او مقابل فوتبال بازی می کنند. به برخی از بازیکنان نیز استراحت دادیم تا فشار مسابقه آنها را تحت فشار قرار ندهد.

اسکوچیچ ادامه داد: “تنها چیزی که از آن راضی نیستم گلی است که دریافت کردیم. در بازی بعدی نباید چنین گلی دریافت کنیم.

وی گفت: “از آنجا كه تیم هنگ كنگ مدت زیادی است كه بازی نمی كند ، ما اطلاعات زیادی در مورد وضعیت بازی آنها نداریم.” هنوز هم ما در این مسابقه برتری خود را حفظ کردیم و همه کسانی که بازی را تماشا می کردند می دانستند کدام تیم بهترین بازیکن را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی بعدی برابر بحرین که در همین زمین برگزار می شود ، گفت: فکر می کنم کار ما در این زمینه دشوار است و البته فرصت کافی برای بازسازی این زمین وجود ندارد. هیچ یک از اینها نمی توانیم انجام دهیم و باید روی کار خود تمرکز کنیم.

اسکوچیچ گفت: “ما بازی بعد از بازی پیش می رفتیم و باید روی کار خود تمرکز می کردیم و روان کار می کردیم تا بتوانیم مسابقات را با موفقیت به پایان برسانیم.” ما نمی خواهیم بازی را اشتباه بگیریم. هر بازی داستان خاص خود را دارد. ما اکنون به فکر دیدار با بحرین هستیم و نمی خواهیم به مسابقه دیگری فکر کنیم.

وی ادامه داد: ما تیم بزرگی داریم. ما به نقاط قوت خود ایمان داریم و می دانیم چگونه از موانع عبور کرده و مشکلات را یکی یکی حل کنیم.

دکمه بازگشت به بالا