ورزشی

همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید دقیقی شامگاه شنبه در نشست پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با اشاره به پایان سال ۱۴۰۲۳ اظهار کرد: بازی فردا نقطه پایانی سال ۱۴۰۲ برای تیم ما در لیگ برتر است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بازی با کیفیتی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه فردا باید بازی بکنیم که تماشاگر از آن لذت ببرد، افزود: قطعاً بازی فردا سخت و نفس گیر خواهد بود و به حمایت هواداران نیاز داریم.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه تراکتورسازی تیمی پر از مهره، با بازیکنانی باکیفیت و مربی و امکانات خوب است، تصریح کرد: اما ما نیز بازیکنان شایسته و لایقی داریم و نشان داده‌اند در روزهای سخت همیشه پرتلاش‌تر از گذشته هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم فردا با همان روحیه جنگندگی همیشگی و با تلاشی که می‌کنند دل مردم را شاد کنیم، تصریح کرد: با توجه به جایگاه این تیم، تراکتورسازی به دنبال این است که فاصله خود با تیم‌های بالای جدول را کم کرده و در ادامه فصل برای قهرمانی تلاش کند.

دقیقی تاکید کرد: برای هیچ تیمی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و از همیشه قوی‌تر و سرتاسر هجومی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آسیب بازی معوقه برای تیم من است، اضافه کرد: از بازی‌های عقب افتاده تیم‌هایی مثل شمس آذر که از نظر مهره و امکانات ضعیف هستند طبیعتاً ضربه خواهند خورد اما تابع قوانین هستیم و به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: رحمان جعفری از جمع ما جدا شد و در تراکتور نیز با کیفیت کار می‌کند و از رشد او خوشحال هستیم و هرچند برای بازی فردا ارزوی موفقیت ندارم اما بدون شک در ادامه مسیر بهترین‌ها را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: قطعاً تیم حریف قوی‌تر شده و از ابتدای فصل کامل‌تر شده اما ما نفراتی داریم که در روزهای سخت‌تر از این کار کرده‌اند و قوی‌تر از قبل خواهیم بود.

دقیقی در پایان با بیان اینکه تیم‌هایی مثل ما که بازیکن جوان دارند نیاز به حمایت بیشتر هواداران دارند و امیدواریم فردا نیز همچون گذشته کنار ما باشند، یادآور شد: ثابت کرده‌ایم همه چیز پول نیست و همانطور که در بازی با سپاهان با حمایت هواداران توانستیم این تیم را ببریم فردا نیز پیروزی غیر قابل دسترس نیست.

دکمه بازگشت به بالا