ورزشی

هنگ‌کنگ بازیکنی در سطح آگوئرو ندارد/ برای صعود نباید دغدغه شرایط میزبانی را داشته باشیم

طبق گزارش ها شفافهومن افاضلی در مورد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: “من اطلاعات دقیقی در مورد هنگ کنگ ندارم ، اما اخباری که در مورد این تیم منتشر شده نشان می دهد آنها کار می کنند روی یک دفاع و ضد حمله. محکم. “این استراتژی همچنین طبیعی است که تیمی در مقابل تیمی قدرتمندتر و سنگین تر از خودش بازی کند ، اما سوال این است که هنگ کنگ از چه فضایی برای ضد حمله استفاده می کند.

وی درباره سرعت تیم هنگ کنگی گفت: “آنها طبق توانایی خود مرتب شده و بازیکنان سرعتی در مقابل زمین دارند.” برای فشار دادن و به ثمر رساندن گل باید بالاتر بازی کنیم و این به حریفان دفاع تیم ما جا می دهد. نکته مهم این است که چگونه می توانیم با بازی تیمی وضعیت ضد حمله را برای هنگ کنگ دشوار کنیم؟

مربی اسبق فوتبال ایران در مورد هوای گرم منامه در طول این مسابقه توضیح داد: بزرگترین مانع تیم ما در این مسابقه مشکل میزبانی است. کارنامه بحرین در این زمینه مشخص است و شرایط آب و هوایی برای تیم ملی ما مضر است. این مسائل شرایط دشواری را به وجود می آورد ، اما برای صعود باید خود را برای بدترین شرایط آب و هوایی و مهمان نوازی آماده کنیم ، در غیر اینصورت فرصتی نداریم.

افاضلی ادامه داد: در مسابقه قبلی ، بحرینی ها هنگام پخش سرود ملی ایران به شدت به ما توهین کردند و اتفاقات دیگری را نیز رقم زدند ، اما ما باید با وجود این مشکل آماده باشیم تا در همه مسابقات بهترین بازی را انجام دهیم.

وی درباره اینکه تیم هنگ کنگ از برخی بازیکنان سایر کشورها استفاده می کند ، گفت: کشوری که به طور بالقوه بازیکنانی از کشورهای دیگر نمی آورد ، اما باید پذیرفت که اگر بازیکن خوب باشد ، در کشور خودش بازی می کند و نمی کند به تیمی مثل هنگ کنگ بروید. این تیم بازیکنان با کیفیتی مانند سرجیو آگوئرو را به زمین نمی آورد ، اما بازیکنانی با سطح پایین تر از بازیکنان خود را به خدمت گرفته است.

کارشناس ملی فوتبال کشورمان افزود: اگرچه باید در مورد حریفان بدانیم اما اگر می خواهیم به جام جهانی برویم این مسائل نباید مورد توجه ما باشد. نگرانی ما باید مربوط به زمان ویلموتس باشد و آن خودزنی است. یعنی افرادی که از فوتبال ما مراقبت می کنند ، نحوه از دست دادن خودمان را مدیریت می کنند.

افاضلی در پاسخ به این س askedال که آیا اکنون این اتفاق می افتد ، گفت: خوشبختانه اکنون اوضاع از ویلموتس بهتر شده است زیرا مربیان بهتری در راس تیم ملی و هماهنگی بیشتر در فدراسیون برای کمک به تیم حضور دارند.

وی درباره وضعیت فنی فعلی تیم ملی توضیح داد: اگر تیم ما بهترین آسیا نیست ، این یکی از سه تیم برتر قاره است و در این زمینه هیچ رقیبی نداریم. حتی برخی از بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشده اند می توانند در تیم های ملی دیگر آسیا بازی کنند. ایران از نظر کیفیت بازیکنان مشکلی ندارد ، اما مشکل مداوم استفاده از پتانسیل ما است که اغلب به دلیل مدیریت ضعیف است که قادر به تبدیل این پتانسیل به واقعیت نیستیم.

امید ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دراگان اسکوچیچ اولین بازی رسمی خود را روی نیمکت تیم ملی مقابل هنگ کنگ انجام می دهد ، گفت: اسکوچیچ مربی بسیار بهتری از ویلموتس است. این امر همچنین باعث می شود مربی یک مدیر قدرتمند باشد. برای توضیح بهتر باید مثالی بزنم. برانکو در ابتدای حضورش در پرسپولیس شش بازی را باخت و تیمش شانزدهم پرواز برتر را به پایان رساند. تیم توسط مدیریت باشگاه با ایستادن در پشت مربی ایجاد شده است.

افاضلی افزود: در فوتبال ایران با سه شکست ، پدر سرمربی تیم را برکنار کردند و به او گفتند که آن را تغییر دهید. اگر برانکو در آن زمان اخراج می شد ، پرسپولیس هرگز به این موقعیت نمی رسید. بزرگترین مشکل در تجارت مدیریت است. مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان کجا بود ، اما تیم با حمایت او چگونه کار می کرد؟

وی اظهار داشت: دیدار برابر هنگ کنگ نیز مانند یک بازی دوستانه است زیرا ما قبل از این مسابقه مسابقه ای نداشتیم و طبیعی است که تیم ملی در این مسابقه کمی تغییر کند اما ما باید قدرت خود را تطبیق دهیم بنابراین ما می توانیم بهترین کیفیت خود را ارائه دهیم. “

کارشناس فوتبال ما که گفت هنگ کنگ بحرین را در این مرحله مقدماتی جام جهانی متوقف کرده است ، گفت: “حتی اگر در یک بازی یک امتیاز از دست بدهیم ، شانس ما از دست می رود.” به همین دلیل نمی توانیم هیچ حریفی را دست کم بگیریم و برای پیروزی در هر چهار بازی باید به میدان برویم. البته نوع بازی ، انرژی و انگیزه کشورهای عربی مقابل ایران با سایر مسابقات آنها متفاوت است و من این را در سالهایی که در تیم ملی بودم دیدم.

دکمه بازگشت به بالا