ورزشی

هیات مدیره استقلال زمان می‌خواهد/ مدیران در کادر فنی دخالت نکنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره تغییرات بزرگی که در سطح مدیریتی استقلال اتفاق می افتد ، اظهار داشت: اول از همه باید به احمد مددی بگویم خسته نباشید. او کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

وی افزود: گروه جدید نوید روزهای خوبی در استقلال می دهد. چند سالی است که شاهد حضور یک مدیر غیرورزشی در استقلال هستیم ، اما اکنون فردی مدیریت باشگاهی را که سابقه ورزشی خوبی دارد و مرجع مدیریت بحران است ، بر عهده گرفته است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برخی می گویند پول قانون باشگاه های ایران است اما باید قبول کنیم که علاوه بر پول ، مدیران باتجربه نیز می توانند مشکلات را حل کنند. مدیرعامل جدید باید قرارداد خوبی با اسپانسر امضا کند ، شرایط خوبی را برای کادر فنی ایجاد کند و بتواند حاشیه ها را از تیم حذف کند. این عوامل صلح را به اردوگاه استقلال باز می گرداند. البته ، طرفداران نباید در فضای مجازی گیر کنند و فقط از تیم خود حمایت کنند و اجازه ندهند حاشیه نشینان بین آنها و کادر فنی و مدیریتی تفاوت ایجاد کنند.

وی در مورد دانش خود از شورایاران گفت: من مظلومان و م theمنان را می شناسم. آنها سابقه خوبی در استقلال دارند ، اما من دو نفر دیگر را نمی شناسم ، اما باید به آنها فرصت دهیم تا ببینند عملکردشان در استقلال چگونه است. البته مدیرعامل باشگاه آنها را به خوبی می شناسد و آنها از قبل رابطه کاری با یکدیگر دارند. بنابراین باید منتظر ماند و عملکرد آنها در استقلال را در طول فصل دید.

بهتاش فریبا در مورد حمایت مدیرعامل جدید از فرهاد مجیدی گفت: “آجرلو نشان داد که به فرهاد اعتماد دارد. البته رفتار او واقعاً حرفه ای است و می تواند با این کار سه اصل را انجام دهد.” ابتدا طرفداران را به سمت خود بکشید و از آنها دوری نکنید. دوم اینکه سرمربی تیم خود اعضای تیم را تعطیل کرده است ، بنابراین قرار است خود مجیدی تیم را هدایت کند و هیچ تغییری در کادر فنی ایجاد نمی شود. کادر فنی آماده راه اندازی لیگ است. مدیرعامل استقلال نیز از آنها حمایت خواهد کرد و این حمایت همه جانبه می تواند مجیدی را تسهیل کند ، در حالی که حضور بیژن طاهری به عنوان سرمربی بیشتر به استقلال کمک می کند. طاهری تجربه زیادی دارد و هم کادر فنی و هم مدیریت می توانند مستقل از این تجربه باشند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در پایان ظاهر شد: مدیرعامل استقلال باید بداند که کار سختی در پیش دارد. او همچنین باید ذوب شود. البته روزهای سختی در انتظار اوست ، اما فکر می کنم با تجربه او ، استقلال توانست با حمایت هوادارانش فصل را قوی آغاز کند.

دکمه بازگشت به بالا