ورزشی

هیجانات درونی باعث می‌شود امتیاز از دست دهم

یاسین رضایی: هیجانات درونی باعث می‌شود امتیاز از دست دهم

کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی نظرات خود درباره مسابقات رنکینگ مصر بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ یاسین رضایی کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در جدیدترین گفت وگوی خود عنوان کرد: مسابقات رنکینگ مصر با حضور کشتی گیران خوب در سطح خیلی بالایی برگزار شد که متاسفانه با اشتباهات فردی نتوانستم نتیجه دلخواه را بگیرم.

وی ادامه داد: اردوی جدید آماده سازی از روز 15 اسفند در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود که تمام عنوان داران کشتی آزاد در این اردو حاضر هستند و امیدوارم از این فرصت بهره کافی را ببرم و بتوانم در کنار رفع ایرادات فنی چیزی به اندوخته های خود اضافه کنم.

رضایی افزود: کمپ تیم های ملی نسبت به قبل چه از لحاظ غذا، خوابگاه، محل بازی و … تغییرات داشته و در بهترین شرایط تمرینات خود را انجام می دهیم و از این بابت ما کشتی گیران دغدغه ای نداریم و تمرینات خود را در آرامش انجام می دهیم.

این کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: در وهله ی اول هدفم این است که در مسابقات آسیایی قزاقستان بهترین نتیجه و مدال را کسب کنم و هدف اصلی هر ورزشکاری هم مشخص است که آن کسب مدال در بالاترین سطح ورزش یعنی المپیک است.

وی در مورد اینکه در مسابقاتش زیاد امتیاز رد و بدل می شود، گفت: به خاطر اینکه نمی‌توانم هیجان درونی خود را کنترل کنم و با توجه به اینکه کشتی گیر استرسی نیستم شاید دلیلی بر این موضوع باشد اما به امید خدا تمام تلاش خود را خواهم کرد که این اشتباهات را رفع کنم و امیدوارم با کمک کادر فنی بهترین نتایج را کسب کنم.

رضایی به چرخه تیم ملی اشاره کرد و افزود: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان هم قهرمان شویم باید در جام تختی نیز حاضر شویم و با تمام کشتی گیران همانند مسابقات قهرمانی کشور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی سرشاخ شویم.

قهرمان وزن 61 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور در پایان با بیان اینکه در رشته مهندسی آب مشغول به تحصیل است و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارد، گفت: از مربی سازنده خودم آقای سید علی خدایی و از مربی بدنسازم آقای حسین شریفی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با کمک همدیگر بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنم.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا