ورزشی

هیس فرهاد با ۴۰درصد برد استقلال!

فرهاد مجیدی ، سرمربی جوان و بی تجربه استقلال ، جدا از خوشحالی و مشت هایش برای پیروزی در سپاهان ، سیگنال ویژه دیگری نیز دارد.

طبق گزارشات شفافبعد از مسابقه ، مجیدی نشانه ای دلهره آور را به عکاسان نشان داد تا منتقدان را به سکوت دعوت کند و شاید او نیز طنز را به هشتگ Stramaccioni برگرداند. در هفته‌های اخیر ، فرهاد تحت فشار بسیاری از سوی رسانه‌ها ، شماری از جانبازان استقلال و هواداران تیمش قرار گرفته است که منجر به دو پیروزی پیاپی در لیگ شد و به او اعتماد به نفس داد تا حالا از منتقدان خود بخواهد که حالا برای او کاری انجام ندهند و اجازه دهند استقلال بازی کند. . در لیگ ها و غنائم ها به پایان برسید و سپس عملکرد آنها را ارزیابی کنید.

فرهادنیا با پیروزی استقلال 40٪!

در حالی که پیروزی 10 بر صفر سپاهان برای فرهاد و استقلال بسیار شیرین بود ، اما آمار نشان می دهد که این مربی جوان بلوز در عجله روبرو شدن مستقیم با منتقدین خود بود و ممکن است بعد از پیروزی شیرین مقابل اصفهان زردتر با آرامش بیشتری به اتاق قفل رفته باشد.

دستاورد کلی
مجیدی 10 بار در لیگ برتر روی نیمکت آبی ها نشسته است و تیم وی در این 10 بازی و فقط با 4 شکست و 4 تساوی 4 بار برنده شده است ، نه تنها او از قهرمانی حذف شده بلکه در مورد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تصمیم نگرفته است و ممکن است . در 3 هفته آخر برنامه ، لیگ متحمل تغییرات زیادی خواهد شد.

فقط 40٪ پیروز می شود و به طور متوسط ​​1.6 امتیاز در هر بازی. اکنون ممکن است شما درک کنید که چرا می گوییم خیلی زود است که فریاد بکشید و از منتقدین خواستید که سکوت کنند

بن بست تاکتیکی
استقلال از 3 بازی آخر خود 2 برنده و 1 تساوی کسب کرده است و مطمئناً از نظر گلزنی در تیم فرهاد روند رو به رشدی دارد. اما نباید فراموش کرد که دو پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی و سپاهانی بود که در این فصل با بیشترین حاشیه ها و جنجالی ها روبرو هستند. اگرچه ما فراتر از حواشی دو رقیب استقلال استقلال هستیم و دوباره دو پیروزی استقلال را بررسی می کنیم ، اما هنوز به این نتیجه می رسیم که استقلال هنوز با مجیدی به بلوغ تاکتیکی نرسیده است.

میانگین مالکیت توپ در استقلال استراماکونی تقریبا 60٪ است ، اما مالکیت استقلال فرهاد مجیدی در اکثر بازی ها کمتر از 50٪ است. به عنوان مثال ، در بازی مقابل سپاهان ، درصد تملک توپ استقلال فقط 40 درصد است و در بازی مقابل سانات نفت ، مالکیت توپ آبی 45 درصد است. علی رغم مواجهه با پارس جنوبی های بحران زده ، درصد مالکیت تقریباً 50-50 است و همه اینها نشان می دهد که استقلال هنوز از نظر تاکتیکی عقب مانده است!

با خلاقیت های فردی پیروز شوید
اگر هدف علی کریمی را مقابل پارس جنوبی نادیده بگیریم ، بقیه گل استقلال در بازی اخیر بر روی حرکت فردی و آنچه که به عنوان اختراع فردی خوانده می شود ، و البته در مورد هدف شیخ دیابات به ثمر رسیده است.

با فرض در بازی مقابل سانات نفت ، پارس جنوبی و سپاهان ، هیچ خبری از گلزن تیم در خط حمله استقلال به نام دیابات نیست. آیا می تواند این باشد که استقلال این 9 نکته مهم را بدون Diabate به کل اضافه کرده است؟

او شروع به ضرب و شتم کرد

مجیدی ممکن است به عنوان مربی جوان و با انگیزه آینده خوبی داشته باشد ، اما باید بداند که هنوز انجام کارهای زیادی هنوز زود است؛ مواردی مانند پوشیدن آرم تمرین به سبک کارلوس کی‌روش ، نشان دادن سبک مورینیو و ممنوع کردن کنفرانسهای مطبوعاتی به سبک استرماسیونی!

مجیدی هنوز نفر اول است و در ابتدا نتوانسته است توانایی خود را به عنوان مربی ثابت کند و نه به موفقیت رسیده است. ممکن است بسیاری از هواداران استقلال از نتایج اخیر ناامید شوند ، اما با کمی منطق می توانیم ببینیم که فرهاد تست اصلی در جام حذفی خواهد بود. شاید فرهاد برای برنده شدن در جام حذفی باید منتقدین را ترک کند!

دکمه بازگشت به بالا