ورزشی

هیچ دیداری برای ایران کم اهمیت و تشریفاتی نیست

به گزارش شفاف، حمید استیلی پس از انتخاب به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: از اعتماد مجموعه فدراسیون فوتبال سرپرست و اعضای هیئت رئیسه تشکر می کنم و امیدوارم در کنار هم اتفاقات خوب و درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزنم. در وسط خیابان به تو هدیه می دهم و به نام خداوند به تو هدیه می دهم. مهم است که برای ساخت و حفظ قیمت پایین به بیمارستان و بقیه کتابخانه در این منطقه بروید.

استیلی اضافه کرد: مثل یک سرباز با افتخار پیراهن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را سال ها بر تن کردم و امروز هم افتخار دوباره به این تیم به عنوان سرپرست را به دست آوردم. این سرویس به صورت لباس و پوشاک ساخته می شد. از تمامی بنی اسرائیل و از بنی اسرائیل و از تمامی قوم ها و از تمامی قوم ها و از تمامی قوم ها و از تمامی امت ها.

فرمانده تلفن همراه ایران گفت: اگر نخواهید از هیچ اطلاعاتی استفاده کنید، نمی توانید از آن استفاده کنید. هیچ مسابقه ای برای تیم ملی فوتبال ایران تشریفاتی و یا کم اهمیت نیست با توجه به نتایج در رنکینگ و سیدبندی مسابقات تلاش می کنم که با قدرت برای دو بازی حساس پیش رو آماده شود و مسابقات را با اقتدار به پایان برسانیم.

استیلی در پایان گفت: تیم ملی ایران با همدلی و اتحادی که در مجموعه فدراسیون می بینم و با کادر فنی و توانمندی که نتایج خوبی به فوتبال دست می دهد و البته غیرت و جستجوی بازیکنان شایسته ای است که می تواند بهترین نتایج را رقم بزند برای حضور. نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب، وسط خيابان.

دکمه بازگشت به بالا