اقتصادی

والیبال برفی قهرمانی آسیا| ایران با شکست میزبان فینالیست شد/ گام آخر مردان برفی برای کسب قهرمانی آسیا

والیبال برفی قهرمانی آسیا| ایران با شکست میزبان فینالیست شد  گام آخر مردان برفی برای کسب قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال برفی ایران با شکست چین دو در مرحله نیمه‌نهایی راهی فینال مسابقات قهرمانی مردان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان آسیا از یکم فروردین ماه در شهر ارومچی کشور چین آغاز شد و فردا (یکشنبه پنجم فروردین) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

تیم ملی والیبال برفی ایران در دیدار نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف چین دو رفت و دو بر صفر حریف را شکست داد تا راهی دیدار فینال شود.

ملی‌پوشان والیبال برفی ایران در دو ست متوالی و با امتیازات ۱۵ بر ۱۰ و ۱۵ بر ۱۲ تیم دوم میزبان را مغلوب خود کردند تا راهی دیدار فینال شوند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی هم فرانسه که با وایلد کارت در این رقابت‌ها حضور دارد، دو بر صفر چین یک را شکست داد تا حریف ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی مردان آسیا شود.

تیم ملی والیبال برفی ایران فردا (یکشنبه پنجم فروردین) از ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف فرانسه خواهد رفت.

چین یک و دو هم در دیدار رده بندی به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف برگزیدگان نخستین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا مشخص شود.

آرمین کمی، سعید صیامی، الیار محرم‌زاده و مهدی علیزاده بازیکنان تیم ملی والیبال برفی ایران با هدایت روح‌الله صالحی‌نژاد در مرحله گروهی با کسب چهار پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

دکمه بازگشت به بالا