ورزشی

واپسین تلاش‌ها برای جذب بمب‌افکن ایرانی

اینتر و منچستریونایتد آخرین تلاش‌هایشان را برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی به کار خواهند گرفت.

به گزارش اخبار ورزشی، پس از شکست مذاکرات اینتر با روملو لوکاکو، این تیم همچنان به دنبال یک مهاجم جدید در بازار است. نراتزوری چهار مهاجم را در فهرست نهایی دارد. مذاکرات با رقیب اصلی اینتر، یعنی یوونتوس و پاسخ‌ندادن به تماس‌های باشگاه باعث عصبانیت هواداران و سران اینتر شده است و به همین خاطر مدیران این تیم ایتالیایی دیگر تمایلی به حفظ مهاجم بلژیکی ندارند.

به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، روزنامه سرشناس ایتالیایی، اینتر اکنون در حال بررسی مهاجمان باقیمانده در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. مهدی طارمی، بمب‌افکن ۳۱ساله ایرانی، در پورتو شهرتی برای خود دست‌وپا کرد. پورتو تمایلی به فروش قرضی طارمی ندارد و تنها خواهان فروش دائمی اوست.

در کنار مهدی طارمی، جان‌لوکا اسکاماکا، مهاجم وستهم، نیز دیگر گزینه اینتر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی است. وستهم حاضر است به این بازیکن به صورت قرضی اجازه جدایی دهد. آلوارو موراتا، مهاجم آتلتیکومادرید و فولارین بولاگون، بازیکن جوان آرسنال، دیگر گزینه‌های نراتزوری‌اند. گفته می‌شود از این جمع سیمونه اینزاگی علاقه زیادی به جذب آلوارو موراتا دارد و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

واپسین تلاش‌ها برای جذب بمب‌افکن ایرانی

روزنامه انگلیسی اکسپرس هم خبر داده است منچستریونایتد نیز تلاش می‌کند بتواند مهدی طارمی را در روزهای آتی بخرد.

طارمی با ارزشی حدود ۲۰ میلیون یورو مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است. او فصل قبل با به ثمر رساندن ۲۲ گل و تدارک‌دیدن هشت پاس گل در ۳۳ بازی لیگ برای پورتو توانایی‌های گلزنی و بازی‌سازی‌اش را به نمایش گذاشت.

اریک تن‌هاخ در تابستان امسال جذب یک مهاجم مرکزی را در اولویت قرار داده است اما بودجه باشگاه نامشخص است و آنها باید قوانین بازی جوانمردانه مالی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا