ورزشی

واکنش امباپه به ماجرای اخاذی پوگبا

به اخبار ورزشی گزارش خبرگزاری لاین; در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب تیم های پاری سن ژرمن و یوونتوس از ساعت 23:30 به وقت تهران در پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش RMC، کیلیان ام باپه، ستاره پاریسی قبل از شروع بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

داستان پل پوگبا و تیمش

من به حرف های تیمم اعتماد دارم. هرف و كلفة حرف برادرش است من به پل اعتماد دارم پل مشکلات خودش را دارد و من نمی خواهم به مشکلات او اضافه کنم. ما نباید خودمان را درگیر این اتفاقات کنیم و من به طور کلی خودم را از این مشکل دور کرده ام.

تغییر نقش کیلیان ام باپهه پس از تمدید قرارداد

هیچ چیز تغییر نکرده و همه چیز مثل قبل است. زمان و مکانی برای این گفتگو وجود ندارد. ما برای یک بازی لیگ قهرمانان اروپا اینجا هستیم و بهتر است در مورد آن صحبت کنیم.

جایگزین شده است

باید این را بنینید هر چند پذیرش آن ساده نباشد. مهاجم می خواهد در زمین بماند و گل بزند اما مربی گل های بیشتری دارد. باید دیکینات را پنـرفت چون او ملوان کشتی است.

קק קשי שענלטיה רא מים zend

خواهیم دید همیشه در این مورد بحث وجود دارد. شماره 1 قرار نیست برای ضربات پنالتی استفاده شود. چنین چیزی در هیچ باشگاهی وجود ندارد. ما با این مشکل نداریم

رابطه با نیمار

ششمین سالی است که با نیمار در یک تیم هستم. رابطه ما همیشه بر اساس احترام است، اما گاهی اوقات این رابطه سردتر یا گرمتر است. من برای بازیکنی مثل نیمار احترام زیادی قائلم. وقتی دو بازیکن با شخصیت بزرگ در تیم حضور دارند، ممکن است چنین لحظاتی اتفاق بیفتد، اما ما باید همیشه به نفع پاری سن ژرمن کار کنیم.

رويارويي با يوونتوس و دوشان ولاحويف

Влахович مهاجمی با کیفیت است و توانست خود را در یوونتوس به عنوان یکی از بهترین مهاجمان نسل خود معرفی کند. اگر بگویم او در آینده مهاجم بزرگی خواهد شد، اشتباه است.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا