اقتصادی

واکنش بورل به آشوب‌های آمریکا

به گزارش یورونیوز ، یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا وقایع چهارشنبه گذشته در پایتخت آمریکا را یک بیدار جدی برای دموکراسی و یک بیدار برای مدافعان آن توصیف کرد. “همیشه خراب”.

بورل گفت: “حوادث واشنگتن نشان داده است که اطلاعات نادرست یک تهدید واقعی و جدی برای دموکراسی ها است.” وی در ادامه ضمن تكذیب ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا ، گفت: اگر برخی معتقد بودند كه تقلب در انتخابات به دلیل رهبرشان مكرر شده است ، طبیعی است كه آنها طبق آن عمل كنند. .

این مقام سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین اعتراف کرد که از حوادث چهارشنبه گذشته واشنگتن شوکه شده است و خواستار همکاری جهانی بیشتر برای مبارزه با اطلاعات نادرست ، حمایت از حاکمیت قانون و ارزش های دموکراتیک و ایستادگی در برابر سخنرانی و نفرت از سیاستمداران دموکرات است. در حال بودن است.

بورل با اشاره به نقش بازتولید اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی برای تقویت گرایش های استبدادی و بیگانه هراسی در جوامع مختلف اظهار داشت: ما باید بتوانیم محتوای رسانه های اجتماعی را با رعایت آزادی بیان سازمان دهیم. روشی که شرکت های خصوصی فعال در این پیشنهاد نمی توانند مطابق با قوانین و رویه های تعیین شده انجام دهند.

311311

دکمه بازگشت به بالا