ورزشی

واکنش جالب سرمربی پرتغال به سئوالی درباره رکورد علی دایی

: فتاب‌‌نیوز:

تیم ملی فوتبال پرتغال امشب در لیگ اروپا به مصاف کرواسی می رود ، در حالی که بسیاری از رسانه ها به دنبال “کریستیانو رونالدو” ستاره پرتغالی و رویکرد او با آقای گلی علی دایی هستند.

علی دایی در طول این سالها با 109 گل بهترین گلزن جهان بوده است و رونالدو هفته گذشته با یک گل موفق شد گل ملی خود را به 102 برساند. بنابراین ، اسطوره پرتغالی برای رسیدن به رکورد کاپیتان سابق تیم ملی ایران فقط به هفت گل دیگر نیاز دارد.

این همان چیزی است که خبرنگاران دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی از فرناندو سانتوس ، مربی پرتغالی پرسیدند.

سانتوس در مورد اینکه آیا تیم ملی پرتغال به رونالدو کمک می کند تا رکورد عموی خود را بشکند؟ گفت: قطعاً اینگونه نیست. بازیکنان در بازی رسمی به آن فکر نمی کنند. هیچ کس به کارنامه رونالدو فکر نمی کند.

این واکنش سرمربی پرتغالی را به سوال پست علی دایی جلب کرد

این مربی پرتغالی ادامه داد: “اگر بازیكنی گفت ما گل زدن را به رونالدو واگذار می كنیم ؛ این امكان پذیر نیست. حتی رونالدو هم این را دوست ندارد. این ممكن است در مسابقات دوستانه اتفاق بیفتد. من مدت زیادی است كه فوتبال بازی می كنم تا بفهمم این اتفاق در شرایط مختلف رخ می دهد. و به کسی کمک کند که رکوردشکنی کند. این اتفاق افتاده است. بعضی اوقات بازیکنانی هستند که می خواهند به هم تیمی های خود کمک کنند ؛ حتی بدون اینکه متوجه شوند.

سانتوس گفت: “مردم برای کمک به شخص در دستیابی به یک رکورد و افتخار شخصی با هم همکاری می کنند ، اما در این حالت این کار غیرممکن است.” من مطمئن هستم که رونالدو این مسئله را مثبت نمی داند.

دکمه بازگشت به بالا