ورزشی

واکنش خطیر به نامه اخراج نکونام؛ قبل از او استعفا می‌دهم!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در پی انتشار خبر کذب صورتجلسه اخراج جواد نکونام به رسانه رسمی باشگاه، گفت: متاسفانه امروز بار دیگر شاهد اقدام بیهوده و بی نتیجه دیگری برای ضربه زدن به اتحاد استقلال بودیم. نامه‌ای بدون امضا، بدون تاریخ و بدون شماره منتشر شد که از اساس غلط و غیر واقعی است. هدف این بود ذهنیت سرمربی را نسبت به مدیریت باشگاه خراب کنند که تیرشان به سنگ خورد. من و سرمربی تیم دست یاعلی داده‌ایم و متحد شده‌ایم برای اینکه استقلال بتواند به موفقیت برسد. انتشار چنین چیزهایی صرفا برای ضربه زدن به اتحاد میان اعضای باشگاه و معطوف کردن حواشی به سمت استقلال است. به نظر می‌رسد حواشی دیگر تیم‌ها در روزهای اخیر سبب شده تلاش‌هایی برای ضربه زدن به آرامش استقلال صورت بگیرد. من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد شخص یا اشخاصی ضربه‌ای به آرامش تیم بزنند و خللی در روند کاری تیم ایجاد کنند.

علی خطیر با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد آرامش تیم با خللی روبه‌رو شود، گفت: من به عنوان مدیرعامل باشگاه پرافتخار و بزرگ استقلال اجازه ضربه زدن به تیم را نمی‌دهم و قطعا با هرگونه حاشیه‌سازی برخورد خواهم کرد. گویی عملکرد استقلال و پرهیز از هرگونه حواشی در روزهای اخیر موجب ناراحتی عده‌ای شده و آن‌ها سعی در برهم زدن آرامش تیم و باشگاه را دارند که باردیگر می‌گویم هرگز اجازه نخواهم داد به خواسته خود برسند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: هواداران استقلال مطمئن باشند که من و جواد نکونام اجازه نمی‌دهیم برخی افراد به اهداف خود برای ضربه زدن به استقلال برسند. در روزهایی که برخی رقیبان دچار حاشیه شده‌اند، انتشار برخی اخبار و مطالب کذب، کار دشمنان قسم خورده استقلال است اما اجازه نمی‌دهیم این افراد آرامش فعلی را از تیم بگیرند. ضمنا اینگونه حاشیه‌سازی‌ها و انتشار مطالب کذب از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری حقوقی و قضایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر ضمن اعلام حمایت کامل از جواد نکونام و کادر او، گفت: مطمئنا جواد نکونام سال‌های سال در استقلال خواهد بود. خطاب به هواداران محترم و عزیزمان هم می‌گویم اگر من در استقلال بودم و جواد نکونام بخواهد برود؛ مطمئن باشید یک روز قبل از رفتنش من استعفا می‌دهم و می‌روم.

258 258

دکمه بازگشت به بالا