ورزشی

واکنش دبیرکل فدراسیون والیبال به نحوه برگزاری دور برگشت لیگ مردان

به گزارش شفاف، میلاد تقوی در گفت و گو با سایت فدراسیون والیبال، درباره نحوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر مردان گفت: از نظرات کارشناسان لیگ و خانواده های بزرگ والیبال استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: باشگاه هایی که در لیگ برتر حضور دارند بخش مهمی از این رقابت ها هستند.

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: در نامه‌ای که اخیراً به باشگاه‌های لیگ برتری ارسال کردیم، نظرسنجی را درباره دور برگشت زودهنگام مسابقات انجام دادیم. ممکن است برخی از باشگاه ها در پاسخ به آنها توصیه هایی داشته باشند، اما هدف از برگزاری لیگ، برگزاری دور برگشت است. اکنون که یکی از دو باشگاه یکی از دو گزینه را برای بازی متقابل انتخاب می کند و دور پلی آف را پیشنهاد می کند، فدراسیون پیشنهاد تیم را برای یک آیتم دیگر مانند پلی آف به جای آن بررسی خواهد کرد. بررسی مربوط به بازی های برگشت است و ربطی به پلی آف ندارد.

وی ادامه داد: در نامه فدرال دو روش متمرکز یا ادامه روش رفت و برگشت (رفت و برگشت) برای سفر رفت و برگشت پیشنهاد شده است که از 14 تیم شرکت کننده در این نظرسنجی، 8 تیم با برگزاری دور موافقت کردند. روش. اعلام تمرکز زدایی کردند و شش تیم نیز خواهان برگزاری روش دوم (متمرکز) هستند. بنابراین فدراسیون مسابقات متقابل را به صورت انفرادی به احترام اکثریت باشگاه برگزار می کند.

تقوی گفت: در مجموع همه این بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثریت باشگاه‌ها علاقه‌مند به ادامه مسابقات در انزوا و به‌صورت بازی برگشت هستند. و این پیشنهاد در زمان مناسب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: لیگ برتر 14 تیمی است. ما باید حرفه ای ببینیم و عمل کنیم و به نظرات سایر تیم ها احترام بگذاریم. در این نظرسنجی هر 14 تیم حق اظهار نظر دارند و نباید لیگ برتر را روی نظر تیم خاصی متمرکز کنیم. طبیعتا منطقی است که هر تیمی به نفع خود اظهار نظر کند.

دکمه بازگشت به بالا