ورزشی

واکنش دستیار جواد نکونام به احتمال جذب کاپیتان استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست هم فکری مربیان لیگ برتر با سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال گفت: آقای سهیل تقویم لیگ را ارائه کرد. پادشاه به آنها گفت. در شهر غوغایی برپا شد. فرستادگان فرستادگان به ما گفتند که به دروازه‌های خانه خداوند آمده‌ایم و آنها آنها را خورده‌اند.

و تمام میوه درخت معرفت خیر و شر را به طور کامل نابود خواهید کرد. ما نمی خواهیم تنها کسی باشیم که به ما پول زیادی می دهد و ما پول زیادی داریم. جزوه مردم سرزمین اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه، قانون علیه دولت عربستان سعودی وجود دارد. در آینده نمی توانید از این زمان فرار کنید. مهم‌ترین موضوعی که باشگاه‌ها باید به آن قائل شوند، این است که قراردادهای بلند مدت با بازیکنان امضا می‌شود تا هم بازیکنان از قراردادهای بلند مدت لذت ببرند و هم باشگاه‌ها مطمئن باشند که خاطر بابت حفظ بازیکنان خود را دارند.

دستیار جواد نکونام در فولاد خوزستان درباره احتمال جذب وریا غفوری کاپیتان استقلال اظهار کرد: وریا غفوری بازیکنان خیلی خوب کشور است و ما هم دوست داریم او را در فولاد داشته باشیم. آنها می دانند که من این گونه هستم، که باید در میان آنها باشم.

در تصویر فرشته خداوند چه می بینید؟ خارنشان رد: ار وریا جادوی زیادی در دنیا وجود دارد، در همه جاهایی که از من پنهان است.

دکمه بازگشت به بالا