اقتصادی

واکنش روسیه به بیانیه رهبران فنلاند درباره پیوستن به ناتو

و از خارج، روسیه، رسانه های کردی مانند مسکو، دارسورت، ضمیمه شادان فنلاند با تانو ایقدم فنی و سازمانی، بررسی قانون اساسی کار خود، تصمیم خداداد بازدید کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، به نقل از سایت روسیه امروز، از روسیه، دکتر بیانیه، رسانه های کردی، ساولی ننتا، رئیس جمهوری و ثنا مارین، نخست، وزیر امور خارجه فنلاند، و تاییدین تاید تاید، وزیر فنلاند بازدید کرد. سیاست خارجی فنلاند

جادوگر خانا کجاست، ارجاع کرد روسی به فنلاند، تراست، دادا، سکسکه، نیت بدی که به او نسبت داده می شود، حضور نادار کجاست.

و او از روسیه در خارج از کشور دیدن کرد، به عنوان آدام کاشورهای، عضو ناتو، یک مقام رسمی، پاپ کورن، سرزمین اصلی فنلاند، با دیدگاهی بازنشسته، اردن، جایی که او است، دعای پیوستین، با ناتو دانست.

der in bianya amadh ast: هدف ناتو; تداوم نفوذ در روسیه، از جمله مرزهایی، روسیه، و ایجاد بال درجه، تهدید نظامی، کوشورمان، است، و تاریخ دارباره دالی، که فنلاند، جایگزینی شادان خاکاش، با جبهه بنر رویاروی نظامی با روسیه و آزدوست داددین راهدادی تایمیغادی ششمه استقلال خداده.

و وزارت امور خارجه روسیه.

جادوگر آداما، هشدار داد، پترزبورگ فنلاند کجاست، در ناتو، جایی که روابط دو طرف در پرتو حفاظت، ثبات و امنیت، در شمال اروپا، آسپ میسند سفت شده و شکسته شده است.

بیانیه همچانین عمید کجاست آست: ضمیمه شادن فنلاند با ناتوی روسی، نقاذیر، لژیون های رژیم و تکنسین عکس گرفتم، مصاحبه دیدم با خراط، پای مردم کجاست؟

یک بیانیه قوی وجود دارد که: پیوستین فنلاند ناتو را به صراحت از تعهدات بین ملی، جایی که کشور، معاهدات صلح پاریس در سال 1947، و هامچنن طوافوق، نشست قدرت حزب، میان میسکوی، 9 ساله، و سالان صرف نظر می‌کند. آن، 2 کجا موافقت بیانیه میکند که دو کوشور، متعهد، هستند تازاده، به عنوان سرزمین خود برای حمله نظامی بر او، یکدگر را نانداند.

و از روسیه در خارج از کشور در پایان خاطرشان دیدن کرد کرد: جهت نوارهای پساخ خوهیم داد چه بود؟

در اینجا این بیانیه است که سادر چاد یک رئیس جمهور جمهوری خواه است و وزیر فنلاند، دیر پیانی، مشترکاً کارند که به دنبال پیوستین هارشا کور ای کوشور توسط peiman nato histand را تأیید می کند.

دکتر Beyanieh ke be emadai Sauli Ninisteh، رئیس جمهور جمهوریخواه و Sana Marin، وزیر نخست عین خور راشیدا، Amdah Ast: «دکتر هفتاحی، آخرین تحقیق مهم است، منبع امکان عضویت در فنلاند، دکتر ناتو است. عکس. زمانی است که شما باید یک نماینده پارلمان باشید و هر دانشگاه فنلاند جایی برای پیدا کردن مکانی دارد که رسانه های کانادایی در آن حضور دارند. در زمان انکه باید در نظر موضوع با خشورهای عضو آیین پیمان و همچانین سود گفتو کانیم جای داشت.

کجاست ارشد فنلاند، در آدم، تایید کارند، به عنوان لحظه طراحی، گیر، نازدیک آست، هلسینکی، نظر پیشنهاد، عضویت، در ناتو، درخواست، را را نظرات او داد.

دربخش آمیدواریم چیست؟

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا